Anbefalte innlegg

Noen som har skjermbreddere liggende til golf1 eller caddy.

Skal stå på caddy, både foran og bak.

Eller noen som vet hvor jeg kan få tak idet hen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller, Norsk Bildelsenter osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg egentlig mente var: passer de på caddy, de som er til golf 1?

Nooen som har noen brukte liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMPER denne tråden med et smp om skjermbreddere.

Saken er at jeg har lyst til å ta av skjermbredderne på bilen min(sitter org fra fabrikk med skjermbr. på min bil) Smp er da om det er noen som har gjort dette før? Blir det synlige riper? Trur det kan bli noen riper i overkant der den ligger inntill skjermen.

Noen som har gjort det her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMPER denne tråden med et smp om skjermbreddere.

Saken er at jeg har lyst til å ta av skjermbredderne på bilen min(sitter org fra fabrikk med skjermbr. på min bil) Smp er da om det er noen som har gjort dette før? Blir det synlige riper? Trur det kan bli noen riper i overkant der den ligger inntill skjermen.

Noen som har gjort det her?

Er ikke det lagt silikon org fra fabrikk inni der da? da burde det ikke vær noe spes med striper...Isåfall kan du rubbe/polere da..er vel ikke mange golfene som IKKE har rust under der?: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det lagt silikon org fra fabrikk inni der da? da burde det ikke vær noe spes med striper...Isåfall kan du rubbe/polere da..er vel ikke mange golfene som IKKE har rust under der?: eek :

Ok takk for svar får ta de av og sjekke engang, hvis det skulle se helt for j**** ut under der så får jeg heller lakke de.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.