#26 Skrevet November 24, 2005 Dette går jo kun på smak Runar, på samme måte som ikke alle er enig med meg er de heller ikke alltid enig deg vettu Og det å diskutere smak er egentlig ganske håpløst men kan nå prøve igjen... Jeg synes f.eks. det så mye mer rampete og "tøft" ut med f.eks de gamle 9,5x18 felgene til Tærud med 255/35 dekk (selv om 255/30 hadde vært enda bedre) enn det gjør med dine 9,5x20 og 225/30 dekk! Din bil er mye mer elegant og hjula passer stilen på bilen ellers utrolig bra. Men igjen, Work hjula hans såg mye "tøffere" ut og dermed mener jeg også dette hadde sett mye bedre ut på bilen til Kim enn det hjula dine hadde gjort. Og nei, dette går ikke kun på felgdesign, men også på størrelsen. For nei det er ikke alltid slik at større er bedre, hverken når det gjelder felger eller annet Jada vet jeg kverulerer på dette hver gang det dukker opp, men det er jo også litt gøy å diskutere da 255/30 18 foran på Passat gjør at man ikke kan senke bilen mer enn 50mm før det begynner å subbe villt. Skal man ha brede felger foran må man velge mellom strekt dekk eller høy bil. Enig i at Work 18 tommerne til Tærud var konge i 1998, men hadde du sett de nå og fått høre at eieren hadde betalt 40.000 kr for de, så tror jeg de fleste hadde vært enig i at noen andre hjul hadde vært å foretrekke. 40 profil er ikke så tøft som det var før veitu Det finnes sikkert biler som er penere med litt mindre felger enn max stort og hvis man prioriterer komfort og er redd for å kantkjøre felgen, så burde man ikke ha 225/30 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 24, 2005 hvis man prioriterer komfort og er redd for å kantkjøre felgen, så burde man ikke ha 225/30 dekk. Søren også, jeg som akkurat har hentet 225/30-20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 24, 2005 Søren også, jeg som akkurat har hentet 225/30-20 Etternøler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 24, 2005 De TSW felgene Stian postet er helt råe ! tenkte å tipsa deg de, bare med sort senter. en kamerat av meg har de med sort senter, og de er evig tøffe. ellers så kan du jo prøve å finne no replica av SKN "RS4"'en sine felgs. der har du masse kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 24, 2005 De TSW felgene Stian postet er helt råe ! tenkte å tipsa deg de, bare med sort senter. en kamerat av meg har de med sort senter, og de er evig tøffe. ellers så kan du jo prøve å finne no replica av SKN "RS4"'en sine felgs. der har du masse kant. Tror det blir AEZ Icon X 20"*9" Med 235/30/20.. vist de går på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 24, 2005 Blir sikkert pene de der Kim, men det er jo SÅÅÅÅ rått med svart senter på en sølvpil jo!!! Hehe... Mobber litt no... Og Thommy, eg heter STEIN!!! Hihi... Diesel-Rotta™ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 24, 2005 Tror det blir AEZ Icon X 20"*9" Med 235/30/20.. vist de går på da? Jepp det blir sikkert knall. Her er Passat 3BG med AEZ Ultra i samme dimensjon uten spacere, så kan du se hvordan det blir på bilen din med samme felgdim og dekk. Synes det blei ganske tøft om jeg får si det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 24, 2005 hva syns du om disse da.... AEZ forge A... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 24, 2005 Ser det er en del kverulanter på denne tråden. Så her kommmer en til:rolleye: Synes helt klart at felgene til Runar (Ultra) er helt råe, ville ikke gått for en felg med mange eiker stikkende alleveier, det skal være max 7 eiker men aldri 3 . Men ikke tynne, må være litt bredde. Som sakt tidligere, smaken er som ræva, den er delt: haha : God tur og god natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 25, 2005 Ser det er en del kverulanter på denne tråden. Så her kommmer en til:rolleye: Synes helt klart at felgene til Runar (Ultra) er helt råe, ville ikke gått for en felg med mange eiker stikkende alleveier, det skal være max 7 eiker men aldri 3 . Men ikke tynne, må være litt bredde. Som sakt tidligere, smaken er som ræva, den er delt: haha : God tur og god natt! Er ikke felgene mine, bare ble lånt til fotografering Men enig i at felger med et litt mer tydelig design ofte er penere enn mangeeikede på biler som ikke er helt "fast and the furious"-stil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 25, 2005 min mening ang felger er atte: Store felger , 20" + 4-7 eiker = Clean og pen. Stil mindre felger 17"-19" + brede + masse eiker = Racing og tøft eller no sånt.... uanz er man ute etter et tøft look, ville jeg godt for masse eiker og kant. trur det hadde passer best til din type styling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 25, 2005 Jepp det blir sikkert knall. Her er Passat 3BG med AEZ Ultra i samme dimensjon uten spacere, så kan du se hvordan det blir på bilen din med samme felgdim og dekk. Synes det blei ganske tøft om jeg får si det selv nyyyydelig høyde på bilen! helt rått:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 25, 2005 hva syns du om disse da.... AEZ forge A... ja før di e bære ikkje svidyr: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 26, 2005 Wokas 10"x18" da ? vaffal brede nok.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 27, 2005 Tror disse kunne glidd rett inn på passaten din. Det er 9x20 med ET 38. Jeg har 20 mm spac http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3414er på for å få de dit de må være på allroaden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 27, 2005 Tror disse kunne glidd rett inn på passaten din. Det er 9x20 med ET 38.Jeg har 20 mm spac http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3414er på for å få de dit de må være på allroaden. Pris? I grunnen så er det litt seint siden eg har bestilt felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 27, 2005 Jeg kjøpte mine hos CI service. Fikk 50% rabatt gjennom brorsan. Betalte 19600,- for dekk og felg hos dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 19, 2006 Nå er det ikke lenge igjen til felgene kommer på bilen.. venter snart en telefon fra Jæren Dekk.. I mellomtiden har jeg montert FK Silverline X sitt sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 20, 2006 Du har sikkert sagt det tidligere i innlegget, men hva har du kjøpt? Stort? Runar: Hvis de kun var lånt for fotograferingen så burde du virkerlig vurdere å kjøpe disse. Jeg vurderer de i vertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 20, 2006 Det ble AEZ Icon X 20"*9" Med 235/30/20 legger ved et bilde av felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 20, 2006 Det ble AEZ Icon X 20"*9" Med 235/30/20 legger ved et bilde av felgen. Hvor mye måtte du ut med for dem inkl dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 20, 2006 Du har sikkert sagt det tidligere i innlegget, men hva har du kjøpt? Stort? Runar: Hvis de kun var lånt for fotograferingen så burde du virkerlig vurdere å kjøpe disse. Jeg vurderer de i vertfall.... Det er bror sine, så de låner jeg bare når det passer, hihi! Men vi kan dessverre ikke byttelåne fordi mine OZ Opera 8,5x20 ET35 er for breit foran på Golf 5. AEZ lager mye kult de, og 20 tommere er knall nesten uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 20, 2006 Hvor mye måtte du ut med for dem inkl dekk? Har fått en grei pris av Jæren Dekk:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 29, 2006 Fikk du klubbrabatt der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 7, 2006 Fikk du klubbrabatt der? Får vi det der? i så fall vill jeg ha det i tillegg. henter felgene om ca 2uker nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...