#1 Skrevet November 23, 2005 Jeg har nå H&R fjærer. Men bilen er så sinnsykt lav. Så vidt jeg kommer over en fyrstikkeske på høykant. De jeg har skal bare senke 40mm. Men de senker mYe mer en det. Noen som har noen fjærer å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2005 hehe.... ingen nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2005 har H&R eg og, berre lekkert med lavt, hehe men der finnes distaneskiver du kan legge mellom for å heve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2005 Kjør et sted det ikke ligger fyrstikkesker :-D (Få se bilder av bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2005 har H&R eg og, berre lekkert med lavt, hehe men der finnes distaneskiver du kan legge mellom for å heve Den er jo tøff å se på når den er så lav. Men får en del skraper under der når veiene jeg kjører mest på ikke er av beste kvalitet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2005 Kjør et sted det ikke ligger fyrstikkesker :-D (Få se bilder av bilen) Har ikke noe bra bilde av bilen som du ser akurat klaringen mellom bilen og underlag. Skal legge ut et senere når jeg får knipset et Legger ut et annet bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...