Tåkelyskit til VW Passat 97

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har vært litt uheldig og mistet en del rundt tåkelyset på høyre side. Tåkelys ble montert for noen år siden - Foglamp Kit på Møller (Vestatec - 03059S). Dette ble gjort av forrige eier, så har ikke helt stålkontroll på hva jeg mangler. Problemet nå er at jeg ikke klarer å skaffe alle delene som er falt av hos Møller.

 

Er ikke sikker på hvilke deler jeg mangler, men tror det er følgende:

- Originalt ventilasjonsgitter med delenummer 3B0 853 678 B (B41)

- RH bezel incl fitting material. Part No 03059SEBR hos Vestatec.

 

Ventilasjonsgitteret skaffer jeg via Møller.

 

'Bezel' er en del i selve Foglamp Kit'et. Ifølge papirene fra Vestatec er denne delen mulig å skaffe som ekstradel. Problemet er at Møller forhandler ikke dette kit'er lenger. Fikk også beskjed om at deres del-leverandør heller ikke produserer dette lenger.

 

Er det noen som har vært ute for samme problemstilling før? Noen som vet om det er mulig å skaffe disse delene brukt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt et bilde av hvilken del som mangler og et bilde av innholdet i selve kit'et.

tåkelys RH.JPG

Fog lamp kit.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte med møller på hvam i sommer, de sa at de kunne skaffe de deksla, men at jeg måtte regne med lang leveringstid på de. så du burde høre me de eller møller på ryen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte med møller på hvam i sommer, de sa at de kunne skaffe de deksla, men at jeg måtte regne med lang leveringstid på de. så du burde høre me de eller møller på ryen.

 

Tenker du da på ventilasjonsgitteret? det har jeg sjekket at de har på nærmeste Volkswagen forhandler ja. Hadde en inne på lager :)

Mangler altså bare denne delen i kit'et.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har vært litt uheldig og mistet en del rundt tåkelyset på høyre side. Tåkelys ble montert for noen år siden - Foglamp Kit på Møller (Vestatec - 03059S). Dette ble gjort av forrige eier, så har ikke helt stålkontroll på hva jeg mangler. Problemet nå er at jeg ikke klarer å skaffe alle delene som er falt av hos Møller.

 

Er ikke sikker på hvilke deler jeg mangler, men tror det er følgende:

- Originalt ventilasjonsgitter med delenummer 3B0 853 678 B (B41)

- RH bezel incl fitting material. Part No 03059SEBR hos Vestatec.

 

Ventilasjonsgitteret skaffer jeg via Møller.

 

'Bezel' er en del i selve Foglamp Kit'et. Ifølge papirene fra Vestatec er denne delen mulig å skaffe som ekstradel. Problemet er at Møller forhandler ikke dette kit'er lenger. Fikk også beskjed om at deres del-leverandør heller ikke produserer dette lenger.

 

Er det noen som har vært ute for samme problemstilling før? Noen som vet om det er mulig å skaffe disse delene brukt?

 

Har vert på utkikk etter noe liknende til min A4 B5, men fikk vite av min lokale VAG pusher at det kitet ikke lengere blir produsert... Har du spurt hella? Det var di som i sin tid produserte til A4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei tenkte på det plastdekselet. de sa at de kunne skaffe det til meg, men jeg solgte gamlebilen min så det ble ingenting av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei tenkte på det plastdekselet. de sa at de kunne skaffe det til meg, men jeg solgte gamlebilen min så det ble ingenting av.

 

Ok, bra. Da kan jeg prøve Møller Ryen.

Sendte dessuten en mail til vestatec (feedback@vestatec.de), fikk svar innen 1 time. Problemet er bare at jeg ikke skjønner tysk :D

 

Noen som vil oversette? :)

 

"Sehr geehrte Damen und Herren,

 

Blende rechts für Nebelscheinwerfer Passat 03059SEBR ist lieferbar.

Preis 32,11 Euro + Fracht ???

Bitte teilen sie und Ihre Lieferadresse.

Bezahlung gegen Vorkasse

"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, bra. Da kan jeg prøve Møller Ryen.

Sendte dessuten en mail til vestatec (feedback@vestatec.de), fikk svar innen 1 time. Problemet er bare at jeg ikke skjønner tysk :D

 

Noen som vil oversette? :)

 

"Sehr geehrte Damen und Herren,

 

Blende rechts für Nebelscheinwerfer Passat 03059SEBR ist lieferbar.

Preis 32,11 Euro + Fracht ???

Bitte teilen sie und Ihre Lieferadresse.

Bezahlung gegen Vorkasse

"

Babelfish is my friend:)

 

"Ladies and Gentlemen,

Screen right for fog headlight trade wind 03059SEBR is available. Price 32.11 euro + freight??? Please they and your ship-to-address divide. Payment against vorkasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulig å oppdrive 'bezel', hverken på Hellanor eller på Møller.

Bestilte derfor via Vestatec (som forøvrig nå heter Nolden gmbh).

Ble ikke billig, faktura lyder på totalt 67,11 EUR. Så da er det bare å vente i spenning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulig å oppdrive 'bezel', hverken på Hellanor eller på Møller.

Bestilte derfor via Vestatec (som forøvrig nå heter Nolden gmbh).

Ble ikke billig, faktura lyder på totalt 67,11 EUR. Så da er det bare å vente i spenning :)

 

Mulig å skaffe sånne deksler til A4 også? (B5)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.