Telemark: Hjelp! Noen som har sånn "utpress" greie til pioneer spiller?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp fått golfen igjen fra verkstedet etter at de fikset varmeanlegget mitt. Når jeg skulle starte anlegget mitt funket det ikke. De på verkstedet mente at det kanskje kunne være noen ledninger som hadde duttet ut mens de hadde jobbet, og at de ikke kunne gjøre noe før de hadde den lille splinten til å få presset ut spilleren med. Nå har det seg slik at jeg ikke har den splinten og lurte derfor på om noen her kanksje hadde denne splinten slik at jeg kunne ha lånt den en liten stund. Går utifra at det er en standard på det, men om det har noe å si så er spilleren en Pioneer P770MP lite bilde http://img.shopper.howstuffworks.com/cctool/PrdImg/images/pr/177X150/00/01/69/35/79/23672185.JPG

Fint om noen kunne hjelpt meg ut her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok pinner til det liggende jeg... Hvis ikke hjelper de deg på bilstereoxperten også hvis du stikker innom der...

 

Mvh

Christian: rock : : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå viste det seg at en her på jobben hadde en slik pinne liggende. Men uansett takk for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.