#1 Skrevet November 24, 2005 HJELP! detter ser håpløst ut. dyser innsug turbo luftfilter og mek innsprut på samme side. har noen tips som kan gjøre jobben min letter på noe vis, så tar jeg gjerne imot. noen som vet ca hvor mye jeg må demontere for å få ut eksospakningene? trenger jeg noen ekstra pakningen nå som jeg skal skru sund endel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2005 Trangt&jævlig.. Hans & Klaus sin hevn over at det tyske riket måtte bite gresset under den store krigen, venn deg til det. Byttet på cabben, der det er mye likt. (men 2.0 fir'er, da..) Prøv å ta av all 'plastikk' som slanger etc. i området, så ser du om du kan klare å lirke løs manifold og turbo mens de sitter sammen. På S4'n er det akkurat nok slærk i eksosopphenget til at det er mulig å bende dette nok til siden for å bytte pakning, men kjøper du pakningene til oljeslangene til turboen og peller av den først er det mye enklere. De andre pakningene der er det vanligvis mulig å redde hvis du er litt forsiktig, og noterer hvilken vei de stod. Vet ikke hvor mye innsuget skygger for, men det er ofte lett å bare løsne det og legge hele greia inkl. innsprøytning til siden, da det vanligvis er slanger som kobler dette til resten av bilen. Se hvor bolter og mutre etc. står f.eks. i familiealbumet, så slipper du å tro den sitter fast. (BTDT..) Står noe av dette i Haynes-manualen for femmer-Audiene, forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...