18 eller 19" på Audi A4 8E?

Anbefalte innlegg

Bilen ble levert fra forhandler med 205/55/16 på sommer.

Er redd for at dekkprofilen skal bli i smaleste laget om jeg velger 18". Er egentlig bare ut etter erfaringer eller råd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/40 fungerer perfekt (evt. 235/40) på 18" felg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt hele 2005 med 19" felger, har ingen negative erfaringer med det. Var redd for sporing, men det viste seg å være så godt som null :) Hadde 18" på S2'n min å det var et helvete.......... var derfor veldig skeptisk, helt uten grunn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bredden på dekket som har mest å si for sporing er det ikke?

Kjører 235/40 18 nå, aaaalt for breit,sporer som et h***** neste år blir det kanskje 19 med smalere dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bredden på dekket som har mest å si for sporing er det ikke?

Kjører 235/40 18 nå, aaaalt for breit,sporer som et h***** neste år blir det kanskje 19 med smalere dekk.

Det er stor forskjell fra dekkmerke til dekkmerke også. Hadde du prøvd et annet merke hadde det sikkert vært forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da eg fikk bilen min så stod det continental sport contact 2 på bilen. Det spora noe inni hampen...Det var 235/45-17.

Kjøpte nye goodyear Eagle f1 GSD-3 i samme dimensjon og bilen er ikkje å kjenne igjen.. Veldig lite sporing no..

Svigers har 225/50 - 17 Bridgestone Potenza på sin BMW og den er heilt jævlig til å spore.

Så dekktype har ekstremt mykje å seie..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører med 235/35-19 på bilene mine og av falken merke dette funker meget godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da eg fikk bilen min så stod det continental sport contact 2 på bilen. Det spora noe inni hampen...Det var 235/45-17.

Kjøpte nye goodyear Eagle f1 GSD-3 i samme dimensjon og bilen er ikkje å kjenne igjen.. Veldig lite sporing no..

Svigers har 225/50 - 17 Bridgestone Potenza på sin BMW og den er heilt jævlig til å spore.

Så dekktype har ekstremt mykje å seie..

Hvis det er en ny BMW er det run-flat-tires på den, og de skal være litt "vanskeligere" enn vanlige dekk. Det kan være noe av grunnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.