haster.. trenger dele nr hjelp

Anbefalte innlegg

kan noen me etka sjekke om det er samme kalipere på golf gti og audi tt 225 ? se om dele nr er samme eller noe slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen me etka sjekke om det er samme kalipere på golf gti og audi tt 225 ? se om dele nr er samme eller noe slikt..

 

 

Kan ikke si jeg fant noe likheter mellom delenumre iallefall.. Likt som på A3/S3 stod det.. Ikke noe TT...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm så da er tt kaliperene noe oppgradert kanskje : klø : håper.. bestilte meg nettopp tt kalipere og borra 312mm skiver, så får håpe jeg ikke sitter igjen med et par kalipere jeg ikke har behov for.

 

Hørt noe snakk om at gti kaliperene har lett for å koke bremseveska men om det er riktig vet ikke jeg : klø : Men orginal bremsene er ikke bra det vet jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm så da er tt kaliperene noe oppgradert kanskje : klø : håper.. bestilte meg nettopp tt kalipere og borra 312mm skiver, så får håpe jeg ikke sitter igjen med et par kalipere jeg ikke har behov for.

 

Hørt noe snakk om at gti kaliperene har lett for å koke bremseveska men om det er riktig vet ikke jeg : klø : Men orginal bremsene er ikke bra det vet jeg

 

 

Spørs om de ble hakket større på TT.. Ikke vet jeg.. Orginalbremsene på A4'n min holder dem, men pedalen ble "litt" mykere etter 4-5 runder på rudskogen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kast i skivene så tenkte jeg skulle prøve noe annet når jeg først skulle bytte å 3689kr for to nye tt kalipere og 312mm skiver med hull i er ikke gale..

Har mistet bremsene opp til fler ganger så trenger noe nytt å bremsevesken er muligens sliten

 

Takk for hjelpen foresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.