Vindusvisker intervall - A4 B5, få justerbart?

Anbefalte innlegg

Jeg leste for en stund siden en guide (som jeg selvfølgelig ikke finner igjen nå...) som gikk ut på å ta et Audi vindusviskerrelé, med justerbart intervall, og sette inn i en Volvo da dette var plug'n'play for å få justerbart intervall. Husker ikke fra hvilken Audi dette relét var fra.

Etter det jeg husker, fungerte det slik:

Sett viskerspake i intervallposisjon og rett tilbake til AV-posisjon, vent den tiden du vil at intervallet skal vare, sett så spak i intervallposisjon.

Spørsmålet er da, i hvilkne Audier har en slik justerbar intervallfunksjon, og vil dette reléet kunne settes rett i en A4 B5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Releet er levert i Audi og Vw, men enklest er bare å kjøpe det nytt. Det kan brukes om du ikke har noen form for regulering på intervallhastigheten nå, altså ingen knapp eller noe sånt på viskerhendelen som kan regulere hastigheten. Kjøp releet, erstatt det gamle med det nye. ferdig.

delenr. 191 955 531

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takktakk!

Fungerer det slik jeg prøvde å forklare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takktakk!

Fungerer det slik jeg prøvde å forklare?

Ja stemmer bra forklaringen. Du kan slå av igjen når som helst mens viskeren går over ruta første slaget, trenger ikke måke arma opp og ned i full fart :)

Hvis du slår av intervallet midt i intervallpausen vil viskerne slå et slag slik at du har mulighet for å sette nytt intervall med det samme. Venter du over 20 sekunder med å slå på igjen opptas det forrige intervallet.

Standard intervall er 5 sek, maks er 20 sek, min er 1.5 sek. Releet nullstiller seg når tenningen går av/på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Alle burde få en slik til jul. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt!

Justerbart intervall er en av tinga jeg savner fra X-Golfen, det og temperaturmåler :)

Første ønske ført opp på ønskelista (koster vel ikke så mye at en ikke kan kjøpe det selv men :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen!

Kjøpte 191 955 531, satte det nettopp inn, ingen justerbar intervall der nei.

Etter litt googling fant jeg ut at det er 3B0 955 531 som er justerbart.

Det var 250,- rett i dass, hvis ikke jeg får bytta det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen!

Stemmer det.. Har dette liggende selv, og nummer stemmer.

Har bare ikke fått det inn i bilen enda :]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen!

Hmm, jeg mente jeg dobbeltsjekka det nummeret i november. Men du har helt rett, det er 3B0 som er regulerbart, det andre er det vanlige.. Uppsi :jegerdum:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

191 955 531 til salgs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.