Anbefalte innlegg

Kan vel knapt kalles styling med skvettlapper, menmen, følte det passet best her.

 

Er plaget med steinsprut og påfølgende rustangrep nederst bak i hjulbuene foran, etter å ha utbedret dette vil jeg ha på skvettlapper i vinter for å prøve å forhindre mer tull.

 

Finnes det noen billige alternativer til originale fra Møller? nå har jeg ikke hørt på pris enda, men det koster vel en del kan jeg tenke meg.

Må ha slike som går opp litt langs hjulbuen.

 

Om noen har noe brukte så er jeg potensiell kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel knapt kalles styling med skvettlapper, menmen, følte det passet best her.

 

Er plaget med steinsprut og påfølgende rustangrep nederst bak i hjulbuene foran, etter å ha utbedret dette vil jeg ha på skvettlapper i vinter for å prøve å forhindre mer tull.

 

Finnes det noen billige alternativer til originale fra Møller? nå har jeg ikke hørt på pris enda, men det koster vel en del kan jeg tenke meg.

Må ha slike som går opp litt langs hjulbuen.

 

Om noen har noe brukte så er jeg potensiell kjøper.

 

Har noe av det samme problemet som deg.. Men jeg skal ha på lakk igjen og sette på sånn steinsprut-folie nederst på skjermene.. Tenkte jeg skulle se på det i morra hvis jeg får tak i sånn folie.. Kanskje noe å tenke på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon: Flott tips, skal tenke på det! Men lurer på om jeg skal prøve å skaffe meg originale, da de også vil stoppe skitt og salt oppetter sidene. Hvor slitesterk er denne steinsprutfolien?

 

Svein-Erik: Takker, tror jeg selv går for mer "originallook"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for orginalen,setter du på noen røde Sparco skvettlapper virker det så "racing". :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte VW verkstedet her, og fikk da greie på at det ikke gikk ann å få tak i svettlapper til min Audi A4 sedan 96 mod. Han kunne kanskje få tak i uorginale som jeg måtte tilpasse selv. Originale svettlapper kom visst ikke før i 99 på faceliften. De kunne han bestille, men kanalene var visst ikke like sa han. Hvis dette ikke er tilfellet, og man kan få tak i originale skvettlapper, så vil jeg gjerne vite om det. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett førsteutgaven av A4 med skvettlapper både foran og bak.....?

 

Hepp Hepp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må de ha gått ut av prod. for jeg hadde dette på min, kjøpt

i bergen hos forhandler. De må være til 96mod ellers passer de ikke til profilen ja..er de ute av prod kan de jo sjekke om det er noen som har noe liggende på andre avd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for orginalen,setter du på noen røde Sparco skvettlapper virker det så "racing". :o

 

Ja, man driver da ikke og racer..! :P

 

Virka veldig snålt at en ikke kunne få det til pre-facelift, får ta en telefon til Gromstad i Arendal. Kunne ikke finne de i et visst program som begynner på E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe av det samme problemet som deg.. Men jeg skal ha på lakk igjen og sette på sånn steinsprut-folie nederst på skjermene.. Tenkte jeg skulle se på det i morra hvis jeg får tak i sånn folie.. Kanskje noe å tenke på?

Folie? Do tell :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jeg betalte ca 300 kr for noen orginale til min 80, så er vel rart viss dei koster skjorta til en a4..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle egentlig få tak i folie å sånn i dag, men sjefen ringte og da var det bare å stille opp på jobb pga mye å gjøre.. Men men..

 

Har sikkert sett sånn blank folie som noen biler har litt oppover hjulbuene bak osv.. 3M har visst noe sånn på rull.. Tenkte å ta på det nederst på hjulbuene etter jeg har hatt på noe lakk der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for orginalen,setter du på noen røde Sparco skvettlapper virker det så "racing". :o

 

 

Og det er vi helt imot. :rolleye:;)

Mer rally spør du meg, hvite er jo litt mer diskre. Får sjekke kanalen min en dag, er vel 5 uker siden jeg vasket den sist så. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er vi helt imot. :rolleye:;)

Ser nå helt fjernt ut med forholdsvis 'vanlige'/normale biler med feite sparco-skvettlapper da ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser nå helt fjernt ut med forholdsvis 'vanlige'/normale biler med feite sparco-skvettlapper da ;p

 

 

Bedre å kjøre med det på vinteren enn å ha masse steinsprut langs siden sier sikkert noen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre å kjøre med det på vinteren enn å ha masse steinsprut langs siden sier sikkert noen. ;)

 

Akkurat det skal jeg være enig i,men om vinter`n har jeg org hjul som ikke stikker ut noe særlig så det er om sommeren jeg trenger skvettlapper når det brukes bredere hjul. :o

 

PS: Haaaaater stensprut,min nylakkerte frontfanger inkl leppe har fått noen stensprut allerede.Ufff,hater det! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får ikke skvettlapper originalt til 95/96 A4 med "pølser" på siden. Jeg har bestilt de som er til 97-> for 311,- hos Gromstad.

Håper det går greit å bare kutte dem til så de passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.