hvordan bytte belysning i dasj

Anbefalte innlegg

tenkte å bytte ut den grelle grønne fargen i instrumenta med blått..ser de har noe på dioder.no men noen som har gjort dette før og har noe erfaring...dette gjelder et golf 3 dasjbord i en jetta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som veit noe angående dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt den jobben selv i min mk3. Egentlig en grei jobb, men den inkluderer litt fin-mekanikk, og er ikke helt risiko-fri (det nytter ikke å bli forbannet her nei!!!!) :)

Er stort sett "bare" å ta ut instrumentene og plukke seg innover. En må jo fjerne den grønne filmen..... Jeg har neon-blått i klokke/km teller og i "huset" (i toppen).

Noe du lurer på, er det bare å sende en pm eller sms/ringe 90767716

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et riktig så dårligt bilde.....

EDIT: Dette er uten "hovedbelysning", og mye/max dimming.....

Blått lys 1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sugen på å bytte ut grønnfargen jeg og. Har du mulighet til å et bedre bilde, Freddy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve på det.

@ Tom Erling: Fikk desverre ikke tid i helga til å plukke instrumentene. Skal prøve å få gjort det så snart som mulig. Er så inni granskauen travelt på jobb for tiden..... (gikk 13t i dag....)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve på det.

@ Tom Erling: Fikk desverre ikke tid i helga til å plukke instrumentene. Skal prøve å få gjort det så snart som mulig. Er så inni granskauen travelt på jobb for tiden..... (gikk 13t i dag....)

Det går bra vettu...skulle egntlig begynne selv i helga men fikk ikke tid selv heller så det går bra...men hadde vært fint om du la inn noe når du skulle eventuelt få tid da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.