#1 Skrevet November 24, 2005 tenkte å bytte ut den grelle grønne fargen i instrumenta med blått..ser de har noe på dioder.no men noen som har gjort dette før og har noe erfaring...dette gjelder et golf 3 dasjbord i en jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2005 ingen som veit noe angående dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2005 Jeg har tatt den jobben selv i min mk3. Egentlig en grei jobb, men den inkluderer litt fin-mekanikk, og er ikke helt risiko-fri (det nytter ikke å bli forbannet her nei!!!!) Er stort sett "bare" å ta ut instrumentene og plukke seg innover. En må jo fjerne den grønne filmen..... Jeg har neon-blått i klokke/km teller og i "huset" (i toppen). Noe du lurer på, er det bare å sende en pm eller sms/ringe 90767716 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2005 Et riktig så dårligt bilde..... EDIT: Dette er uten "hovedbelysning", og mye/max dimming..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2005 Er sugen på å bytte ut grønnfargen jeg og. Har du mulighet til å et bedre bilde, Freddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2005 Skal prøve på det. @ Tom Erling: Fikk desverre ikke tid i helga til å plukke instrumentene. Skal prøve å få gjort det så snart som mulig. Er så inni granskauen travelt på jobb for tiden..... (gikk 13t i dag....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2005 Skal prøve på det. @ Tom Erling: Fikk desverre ikke tid i helga til å plukke instrumentene. Skal prøve å få gjort det så snart som mulig. Er så inni granskauen travelt på jobb for tiden..... (gikk 13t i dag....) Det går bra vettu...skulle egntlig begynne selv i helga men fikk ikke tid selv heller så det går bra...men hadde vært fint om du la inn noe når du skulle eventuelt få tid da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...