#1 Skrevet November 24, 2005 Hvet ikke om denne er blitt postet før. Fant den ikke ved å søke så jeg legger den ut. Har aldri hørt Clarkson skryte så mye av en bil før. http://video.google.com/videoplay?docid=-5252945100827089880&q=top+gear 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2005 Helt sinnsykt RÅ bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2005 Julegaveønske nr 1!!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2005 Fikk jo nesten ikke lyst på en slik nå....... not. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2005 Syk bil!!! Uten om RS4`n, er Clarkson, one of the best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2005 Noen som vet pris ferdig på veien for denne i norge? Må jo vite ca hvor mye jeg må ønske av nissen i år: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2005 Noen som vet pris ferdig på veien for denne i norge? Må jo vite ca hvor mye jeg må ønske av nissen i år: klø : Starter på 1.308.000.- + frakt og leveringsomkostninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2005 Rått. Et av mine ønsker til jule nissen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2005 :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2005 Blir vel en slik om 10 år kanskje ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2005 Ja tenker det samme. Kostet jo ca 1 mill RS2n også så. Blir vel en slik om 10 år kanskje ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 28, 2005 om 25 år så koster den vel 25 lapper:P slik som min kosta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 4, 2005 Ville bare si at dette programmet går på BBC World idag kl 22.30. Så det igår, RS4en er jo bare konge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...