6-Trinns (Bygge om fra 5- til 6 trinns på -95 S6)

Anbefalte innlegg

He`ya!!: vinke :

-Sp.mål!!: eek : -Kan noen si neg i korte trekk hva som er kluè og må te for å bytte mi 5-trinns kasse te 6-trinns??: klø :

-Detta gjelder en S6 -96 mod (Norsk-solgt, der av 5-trinns...)

Obs! Jeg liker å innhente d mesta ta info. før start, ittno slendrian!!... Så vist noen kunne please forklare -og fortelle meg i korte trekk essensen, så blei jeg jævla glad:tilber:

-men ikke for mye surr, korte trekk av det som omhandler det:rolleye:

På forhåndtak!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yo man

 

derru trenger er en kasse som er 6trinns og en mellom aksel som er kortere(?) og giroverføringer og seff en ny girkule som det er 6 gir på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cluet:

Hensikten er å erstatte 3. og 4. gearet med et nytt 3., 4., og 5. gear, for å få tettere giring. Vinner lite bortsett fra teoretisk bedre aks fra 120 til 170 eller deromkring, men du er nødt til å geare enda en gang før siste gearet, og vinner lite pga. turbomotorens relativt flate effektkurve i de turtallene.. Noen av kassene har et marginalt lenger 6. gear.

Min mening, i hvertfall..

Men, kult er det, og det er større sjanse å finne en 6 trinns med bredt 'elastisk' 1.gear enn en 5 trinns.

Mere info her:http://www.elektro.com/~audi/01E/ Se spes. hvodan du tolker merkingene, så du ikke kjøper pus i pose.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se spes. hvodan du tolker merkingene, så du ikke kjøper pus i pose.. : ja :

Veldig offtopic, men kunne ikke dy meg.. _Kjøpe PUS I POSE!

..Hehehehahahe -Finni på sjøl? Super omskrivning av ordtak..!!

Sorry for offtopic.

 

Var forresten informativt med lenken over her.

GeirJ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.