Resultat av Eu Kontroll hos Naf i dag

Anbefalte innlegg

Følgende mangler kom på lista:

ABS - varsellampe ute av funksjon (2)

Håndbrekk - må ha ny bånd.(2)

Endeledd Høyre Side foran (2)

Skiltlys (1)

Ryggelys (1)

Foringer venstre side foran (2)

Stor slakk i foringer og kuler bak (2)

Ikke så aller verst. Det eneste som bekymrer med er det med ABS. ABSn har liksom aldri funket på bilen. Lukter en del tusinger ut her. Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanligste feilen på ABS er følerne som sitter rundtom. Enten at de står for langt ifra kransen, eller at noen skulle ha "reparert" noe og dermed ødelagt de. Tar jeg ikke helt feil vil disse generere en feilkode, så få lest av feilminne på bilen din.

Resten er jo som forventa på en 10år gammel audi. Skift alle foringene når du først skal. Sett bilen på bukker og begynn på jobben med å skru løs alle delene, brenn ut de gamle foringene og finn noen med presse som kan gi deg en hånd me å få de nye inn igjen. Evt sett bort arbeidet til et verksted dersom du vil ha det gjort raskest mulig og har råd til det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kikket på sett med Powerflex foringer på audi racing.no. Ender vel med at jeg kjøper ett slikt og skifter de nødvendige foringer for å få EU ok. Så skifter jeg resten av foringene når det blir plass til meg i verkstedet hjemme på gården.

Skal til Audi Sentrum med den før jul så da får de skifte foringer og feilsøke på ABS problematikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.