#1 Skrevet November 25, 2005 Når jeg er ute å koser meg litt på glatta med S2`en blir det jo litt gassing. Ved normal kjøring uteblir feilmeldingen. Det som skjer er at det kommer opp en ikon med tempsymbol i computeren. Tempen på viseren i dasjen er rett over 90 grader, termostaten er nylig byttet i følge selger. Er dette normalt, noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2005 Får opp dette på min jeg og innimellom. Kan være dårlig kontakt inn på nivåbryteren i ekspansjonstanken. For du har vel selvfølgelig sjekket nivået på frostveska? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2005 Jeg holder en knapp på lite kjølevæske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2005 Skal dobbelsjekke, men forrige eiger skiftet noe slange greier til kjølesystemet så hele opplegget ble luftet ørten ganger. Omstendelig prosess i følge tidligere eiger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...