#1 Skrevet November 25, 2005 Driver og vurdere frem og tilbake hviken grill jeg skal montere på bilen. Om jeg skal montere sort eller Chrome - grill. Setter pris på bilder av begge typer. Har dere andre tips ang. bilen, kom gjerne med det også. (har egentlig planene klare, men morsomt med andre innspill) Nederste bildet er PS-senket, og senkesett er på vei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2005 Driver og vurdere frem og tilbake hviken grill jeg skal montere på bilen. Om jeg skal montere sort eller Chrome - grill. Setter pris på bilder av begge typer. Har dere andre tips ang. bilen, kom gjerne med det også. (har egentlig planene klare, men morsomt med andre innspill) Nederste bildet er PS-senket, og senkesett er på vei... Her er bilde med sort grill. Er vel litt avhengig av hvordan "look" du ønsker på bilen om du burde gå for krom eller sort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 Ser sinnsykt bra ut det der, med den kombinasjonen. Frontfanger, "øyelokk" og den grillen. Likte "stuket" på den. frontfanger kjøpt fra VW Car Consult? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Helt enig! Er ikke noe å lure på dette, Rune! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2005 Kan man flytte over chromelisten som går rundt fra orginalgrill til sort grill? Har ikke bilen her så jeg får sjekket dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2005 Ser sinnsykt bra ut det der, med den kombinasjonen. Frontfanger, "øyelokk" og den grillen. Likte "stuket" på den. frontfanger kjøpt fra VW Car Consult? Original Votex/MS Design frontfanger kjøpt fra Møller det her. Ettersom jeg husker sitter kromlista rundt grillen "fast i bilen", dvs den får man uansett om man velger kromgrill eller sort grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2005 Original Votex/MS Design frontfanger kjøpt fra Møller det her.Ettersom jeg husker sitter kromlista rundt grillen "fast i bilen", dvs den får man uansett om man velger kromgrill eller sort grill. Chråmmm lista sitter i selve grillen, har skiftet på min 01 Passat, ingen krom der nå. Tror nok det blir veldig komplisert å flytte over denne lista ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2005 Har nå mottatt sort grill og funnet ut at det trolig ikke går å flytte over cromelisten. Ringte til flere leverandører før jeg bestilte men ingen kunne levere med cromelst. Hvor skaffe grill med list? Sorte går nok i retur i morgen... sammen med øyelokkene som trolig var til en BMW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 7, 2005 et tips som kanskje funker. kjøp i krom og lakkere rillene kanskje....?? Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 7, 2005 Får man ikke kjøpt slik "limepå chromlister" da, mener å sett slike på div bilutstyr forhandlere. Sikkert noen som har erfaring med disse.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 7, 2005 Får man ikke kjøpt slik "limepå chromlister" da, mener å sett slike på div bilutstyr forhandlere.Sikkert noen som har erfaring med disse.... Jo stemmer det. CD Cardic (Bilextra) har slike lister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 7, 2005 Får man ikke kjøpt slik "limepå chromlister" da, mener å sett slike på div bilutstyr forhandlere.Sikkert noen som har erfaring med disse.... Skal ikke ha nå Jahlla-greier på bilen. Skal se BRA ut. Noen må jo levere denne type grill. Har sett den på flere biler. (her på forumet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 7, 2005 Sett en del på ebay da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 7, 2005 Skal ikke ha nå Jahlla-greier på bilen. Skal se BRA ut. Noen må jo levere denne type grill. Har sett den på flere biler. (her på forumet). http://www.powerzone.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 7, 2005 http://www.powerzone.no Kan ikke finne sort grill med crome list rundt der.... (Får ikke opp bildet på denne: Frontgrill Emblemfri Carbon-look - VW Passat 3BG 01- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 7, 2005 http://cgi.ebay.de/Chrom-Kit-fuer-Grill-ohne-Emblem-VW-Passat-3B-3BG_W0QQitemZ4595107384QQcategoryZ56536QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 7, 2005 Skal ikke ha nå Jahlla-greier på bilen. Skal se BRA ut. Noen må jo levere denne type grill. Har sett den på flere biler. (her på forumet). Kjøpte min emblemfire grill fra Mattig på Essen Motorshow 2002. De hadde da 2 typer. En type med sorte lister og en med kromlister. Valgte sort som dere ser av bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 7, 2005 Kjøpte min emblemfire grill fra Mattig på Essen Motorshow 2002. De hadde da 2 typer. En type med sorte lister og en med kromlister. Valgte sort som dere ser av bildene. Det er den samme som du har jeg er ute etter. Uten cromelister på "riller".Etter å ha letet gjennom samtlige passater i galleriet fant jeg en med slik grill, han skrev at det var en Matting grill, kjøpt fra NBS. Jeg ringte NBS før jeg bestilte og de sa de ikke hadde denne typen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 7, 2005 Valgte også svart, men min er da uten krom rundt nedre kant. Hvilket er like greit, for krom vises ikke (like godt) på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 7, 2005 Valgte også svart, men min er da uten krom rundt nedre kant.Hvilket er like greit, for krom vises ikke (like godt) på min... Vises litt bedre på min da den er sort. Blir nok ikke pent uten den lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 11, 2005 Hva med denne da? http://cgi.ebay.de/Chrom-Kuehlergrill-Umrandung-VW-Passat-3B-3BG-Look_W0QQitemZ8020005333QQcategoryZ64928QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 11, 2005 Det er den samme som du har jeg er ute etter. Uten cromelister på "riller".Etter å ha letet gjennom samtlige passater i galleriet fant jeg en med slik grill, han skrev at det var en Matting grill, kjøpt fra NSB. Jeg ringte NSB før jeg bestilte og de sa de ikke hadde denne typen: bh : Lite sannsynlig at NSB bruker slike på togene sine - så, ja, jeg skjønner at dem ikke hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 11, 2005 Har funnet noen som leverer, men er lang leveringstid. Kommer en gang på nyåret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 11, 2005 Lite sannsynlig at NSB bruker slike på togene sine - så, ja, jeg skjønner at dem ikke hadde. Hehe: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 11, 2005 sånn du vil ha? http://cgi.ebay.de/Grill-ohne-Emblem-Sportgrill-Kuehlergrill-VW-Passat-3BG_W0QQitemZ8019586138QQcategoryZ68211QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...