#1 Skrevet November 25, 2005 Kjøpte et AUDI TUNING blad på narvesen her en dag. Der var det en Audi A4 med 10x20" Billet SLG 02 Wheels felger. Det er noe av de feteste og råeste felger jeg har sett noen gang på en Audi. Får jeg råd er det dette felgene jeg vil ha på min Audi A6, men i 8x19" eller 8x20". Noen som har erfaringer og priser på f.eks. Billet, Lexani, Dolce osv.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2005 Kjøpte et AUDI TUNING blad på narvesen her en dag. Der var det en Audi A4 med 10x20" Billet SLG 02 Wheels felger. Det er noe av de feteste og råeste felger jeg har sett noen gang på en Audi. Får jeg råd er det dette felgene jeg vil ha på min Audi A6, men i 8x19" eller 8x20". Noen som har erfaringer og priser på f.eks. Billet, Lexani, Dolce osv.? Hei Raymond Disse felgene er veldig holdbare!! Dette er felger som er dreid i to deler, der senter er sveisa inn:) Disse felgen får du skreder syd til bilen din med det innpresset du bare måtte ønske. Men di koster litt og da!! Det er veldig lønnsomt og bestille dem direkte fra USA. Mvh Odd Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2005 regner med det ja. Har ikke planer om å kjøpe i dette eller neste år, men det har vært gøy å visst pris og slikt. Synes det er kult med slike felger, ikke standard tysk alu. Det er jo det med å få sin egen "custom" look, som er blitt det store. Ser jo det på mange amerikanske websider, hvor man får skreddersydd felger og motiver på felgene. http://www.discountedwheelwarehouse.com/page.cfm (Mye felger i alle varianter) Men tror det blir mye utstyr istenden for, før jeg kjøper felger for 30-40000kr. Synes disse er skikkelig moderne PIMP stil! http://www.westcoastwheelfactory.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2005 Er vel denne du skulle hatt på din a8, Odd Ivar! (Jesse James) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2005 Er vel denne du skulle hatt på din a8, Odd Ivar! (Jesse James) Ja di eller disse skulle jeg hatt egentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2005 Rånebil .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2006 Kvaliteten på Billet Specialties her helt topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2006 Vet at Ronny hadde noen store 20" felger på den pickup'en sin. Hva betaler dere for slike felger på en amcar? (er vel mange i http://www.moldestuket.com som har fete chrome felger) Husker at den gullfarga bilen til Yngve var meget fete felger på. (Flammer eller noe slikt) Tviler på at jeg noen gang får råd til slike felger på min A6. (eller vil ta meg råd, heter det vel. Penger har man som regel nok av i banken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...