#1 Skrevet November 26, 2005 hei jeg lurer da på om golf 3 hovedlyktene er like som golf 4? grunnen til det er at jeg trenger og få tak i et nytt glass til den ene lykta mi.. da det er sprukker!! dette er klarglass lyketer!! ingen som kan hjelpe meg med et sånt glass til høyre side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2005 Dei er desverre langt i fra like.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2005 hei jeg lurer da på om golf 3 hovedlyktene er like som golf 4? grunnen til det er at jeg trenger og få tak i et nytt glass til den ene lykta mi.. da det er sprukker!! dette er klarglass lyketer!! ingen som kan hjelpe meg med et sånt glass til høyre side? hvis det er hella lykter, så er det bare å ta en tlf til hella å spørre. mener å huske att de har glass liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...