#26 Skrevet November 28, 2005 Hvor mange Kelvin er dette kitet på da? Kameraet "lures" sikkert litt også, men det så da ganske så mye krafigere ut enn original pærene.. SLiter nemlig med ekstremt dårlig lys i linselyktene på S4`n, og xenon står høyt på ønskelista Dette settet er på 6000k og det er mere en blått nokk... Hadde tenkt å kjøpe 8000k.. men etter at jeg bestemte meg, og monterte på 6000k og sammenlignet dette med orginalt xenon på en -99 S4 så fant jeg ut at dette var mere en blått nokk.... link til settet: http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Bilder/?Vare=12240&ASP=927367&Type=Audi&Model=Cabriolet&Year=1992&Back=WA_Varegruppe+ASP=927367+Type=Audi+Model=Cabriolet+Year=1992+Varegruppe=0539 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 30, 2005 Ang Bi-xenon så har jeg også hørt følgende definisjon; "Når nærlys justerer seg opp og lyser i samme høyde som fjærnlys".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 3, 2005 Tror eg må bestille en kit til bilen min ja . Det ble frekt ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 3, 2005 Tror eg må bestille en kit til bilen min ja . Det ble frekt ass Bra saker dette her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 21, 2005 Xenon er virkelig en bra innvestering,lyser helt sykt i forhold til "vanlig" halogen. Har Xenon 6000K på min oxo,er det som lyser best sier mange,ville ha 8000K jeg men tok 6000K. Her med diode parklys som matcher (akkurat montert Xenon så panseret er ikke lukket helt igjen): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 21, 2005 Bi Xenon betyr at du har Xenon både i nær og fjern lys, om du har to kit eller H4 pære med Bi er det samme.. Har man H4 pære til nær/fjern lys får man kit til dette som nevnt, har man feks H1 i nærlys og H3 i fjærnlys må man ha to kit for å få Bi Xenon.. Dette ble bra Espen, få tatt noen bilder ute med litt avstand fra bilen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 21, 2005 Bi Xenon betyr at du har Xenon både i nær og fjern lys, om du har to kit eller H4 pære med Bi er det samme.. Har man H4 pære til nær/fjern lys får man kit til dette som nevnt, har man feks H1 i nærlys og H3 i fjærnlys må man ha to kit for å få Bi Xenon.. Dette ble bra Espen, få tatt noen bilder ute med litt avstand fra bilen: rock : ja, det er vel noe sånt bi-xenon betyr.. Skal prøve å få tatt noen bilder fra lengre avstand.. Viss jeg ikke husker helt feil, så var det deg jeg kjøpte styling med? på Gamle 80'en B3'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 21, 2005 Xenon er virkelig en bra innvestering,lyser helt sykt i forhold til "vanlig" halogen. Har Xenon 6000K på min oxo,er det som lyser best sier mange,ville ha 8000K jeg men tok 6000K. ja, vanlig halogen blir jo bare t-lys det i forhold.. Satset på 6000k jeg også, synst desse er de beste.. meeget pen farge på dem.. 8000k tror jeg vil bli alt for blått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 22, 2005 Stemmer det Espen, var ikke lenge du hadde den etterpå? La du ut noen bilder av den noen plass? Viss jeg ikke husker helt feil, så var det deg jeg kjøpte styling med? på Gamle 80'en B3'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 22, 2005 Stemmer det Espen, var ikke lenge du hadde den etterpå? La du ut noen bilder av den noen plass? nei, fikk d aldri lakket engang før jeg solgte den.. fikk en så utrolig god byttehandel, at jeg bare sendte av gårde bilen med en gang.. Men har et bilde før det blei lakka da.. og et par bilde som jeg fikk med den nye eigeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 22, 2005 et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 22, 2005 hva gjør man om ene pæra ryker da? må man kjøpe ett helt nytt kit da ell? er det bra kvalitet på det ifra nbs fremfor andre merker? har vurdert dette jeg også, men må på eu-godkjenning først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 22, 2005 Hvor mange Kelvin er dette kitet på da? Kameraet "lures" sikkert litt også, men det så da ganske så mye krafigere ut enn original pærene.. SLiter nemlig med ekstremt dårlig lys i linselyktene på S4`n, og xenon står høyt på ønskelista Løp å kjøp !!! Blir en enorm forskjell. Jeg har montert 8000K xenon-pærer på min S4 på nærlysa. SKAL ha på fjærnlysa etterhvert også......som natt og dag med xenon på S4 med de latterlige org. lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 22, 2005 hva gjør man om ene pæra ryker da? må man kjøpe ett helt nytt kit da ell? er det bra kvalitet på det ifra nbs fremfor andre merker? har vurdert dette jeg også, men må på eu-godkjenning først på nbs får en vertfall kjøpt pærer om det skulle ryke en.. er vel nokk så dyre.. rundt en 500 spenn for en pære.. men en slik pære vil jeg tro varer ganske så lenge.. Har ikke vært borti noen andre kit, men et kit fra nbs "høres" jo litt bedre ut en et kit fra biltema da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 23, 2005 på nbs får en vertfall kjøpt pærer om det skulle ryke en.. er vel nokk så dyre.. rundt en 500 spenn for en pære.. men en slik pære vil jeg tro varer ganske så lenge.. Har ikke vært borti noen andre kit, men et kit fra nbs "høres" jo litt bedre ut en et kit fra biltema da.. Har brukt mitt xenon-kit nå i 3 år å enda ingen fjusking eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 23, 2005 Har brukt mitt xenon-kit nå i 3 år å enda ingen fjusking eller noe slikt. Såpass ja.. er jo brukbart d:) hvor har du kjøpt settet ditt du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 23, 2005 Såpass ja.. er jo brukbart d:) hvor har du kjøpt settet ditt du da?Ebay Tyskland.....det er Hella trafoer så det ser org. ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 27, 2005 Ka slags kelvin verdi er det du har på xenon kitet ditt? Skal kjøpe meg H4 Bi xenon til min Audi 100 C4. Glede meg som ein unge til å få det i. Men eit spørsmål: Kan detta settet tas ut uten problem og få i vanligt halogen lys? Må få det utav når eg skal ha den på EU kontroll:fy: . Bilen har ikkje lyktespylerar så då er det er vel ulovligt å ha xenon på den. Får justera lyktene litt ned så eg slepp å blenda alla som kommer imot: bråk : . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 27, 2005 Ka slags kelvin verdi er det du har på xenon kitet ditt?Skal kjøpe meg H4 Bi xenon til min Audi 100 C4. Glede meg som ein unge til å få det i. Men eit spørsmål: Kan detta settet tas ut uten problem og få i vanligt halogen lys? Må få det utav når eg skal ha den på EU kontroll:fy: . Bilen har ikkje lyktespylerar så då er det er vel ulovligt å ha xenon på den. Får justera lyktene litt ned så eg slepp å blenda alla som kommer imot: bråk : . det er 6000k på settet mitt hvertfall.. Hadde tenkt å bytte om til halogen lys jeg også når jeg skal inn på kontroll.. Er fort gjort det.. du ser det forsovidt hvordan du skal bytte igjen etter du har montert det. er bare å nappe ut greierne å sette inn halogen.. 2min det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 27, 2005 Då har eg lagt inn bestilling på H4 Bi - Xenon lys. legger ut bilder før/etter når eg har fått det i. Skal bli nice. har og bestilt Xenon hvitt parklys dioder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 27, 2005 Då har eg lagt inn bestilling på H4 Bi - Xenon lys. legger ut bilder før/etter når eg har fått det i. Skal bli nice. har og bestilt Xenon hvitt parklys dioder. good shit:) blir bra detta:) har xenon-park-led's jeg også. men sliter litt med å finne xenon-look til tåkelysene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 27, 2005 good shit:) blir bra detta:) har xenon-park-led's jeg også. men sliter litt med å finne xenon-look til tåkelysene... http://www.hoen-usa.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 27, 2005 http://www.hoen-usa.com/ finnes det ikke noen norske forhandlere for sånt da? begynner å bli litt lei av å sende så mye penger til utlandet hele tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 5, 2006 Då har eg satt inn xenon lys i hovedlyktene. Blei nice det. Heller ingen så har blinka på meg med lys, så det blende vel ikkje så voldsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 5, 2006 Då har eg satt inn xenon lys i hovedlyktene. Blei nice det. Heller ingen så har blinka på meg med lys, så det blende vel ikkje så voldsomt. Her er link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43008 Bra:) forskjellen er vel stor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...