#51 Skrevet Januar 14, 2006 Det er rs2 linselykter du har på cab ??? ikke sant. Må bestille snart ja: rock : Syntes det var dritt frekt er det 6000k kite du har eller 8000k ??? Kor kjøpte du ditt. NBS ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 14, 2006 Det er rs2 linselykter du har på cab ??? ikke sant. Må bestille snart ja: rock : Syntes det var dritt frekt er det 6000k kite du har eller 8000k ??? Kor kjøpte du ditt. NBS ?? jupp... rs2 lykter på cabben Kongelykter:) har 6000k på mitt sett som ble kjøpt på NBS.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 26, 2006 har også xenon på caben min, bådei hoved lys og i tåke lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 27, 2006 har også xenon på caben min, bådei hoved lys og i tåke lys synst "KONA" di ser deilig ut Må vel få meg tak i xenon i tåkelysa også.. blir vel ikke så lenge til tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 27, 2006 Er det xenon kit i tåkelysen oxo eller ?? kas pærer har du der da `???? Eg har montert xenon oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...