#1 Skrevet November 26, 2005 Hei! Noen som kan hjelpe meg?? Jeg trenger å låne en førerstol fra en audi coupe 87-94, slik at jeg kan få EU godkjennt min!! Noen som har?? Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2005 du har itj hørd me høggarn? få tak i ein møllspist ein!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2005 Viss du skaffer meg eller får lånt meg en bilhenger så har jeg sete du kan "låne" som takk for hjelpa. Coupen min står i Hønefoss, men er uten skilter. Så skulle hatt den med oppover til Verdaln. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2005 kjell.. det koster deg kun 250+bensin med prøveskilt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2005 kjell.. det koster deg kun 250+bensin med prøveskilt.. Tja, var noen som sa til meg at prøveskilta gjaldt kun innen fylket. Mulig det var feil da. Uansett blir det vanskelig da jeg ikke har vinterdekk til den. samt lysa fungerer ikke skikkelig. Så henger er nok tingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2005 Hei, har et ekstra førersete liggende jeg, kan sikkert få låne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2005 Tja, var noen som sa til meg at prøveskilta gjaldt kun innen fylket. Mulig det var feil da. Det er nok feil ja. Prøveskilt gjelder for det området du spesifiserer at du skal kjøre, i dette tilfellet fra Hønefoss til Verdal. Da opplyser du, når du kjøper skiltet, at du skal transportere en bil, og ikke prøvekjøre den (funksjonstest). Viktig for forsikringens del, da en ansvarsforsikring er innebygget i prisen for prøveskiltet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2005 Hei, har et ekstra førersete liggende jeg, kan sikkert få låne det kjempegreier! Bra at folk stiller opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2005 kjempegreier! Bra at folk stiller opp:) Viste seg til at setet hadde samme feil som mitt SÅ JEG TRENGER FORTSATT ET SETE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...