#1 Skrevet November 26, 2005 Noen som vet? Er det diffsperren min som lager denne lyden? Knurrer/kneper (nesten så lyden kan minne litt om ABS lyd) når det spinner! Dette er kun når hjulene mine har forskjelling feste, har ikke no å si om ESP'n står på el ei! Har begge hjulene likt feste spinner det bare som F...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 På Golf vr6 en jeg hadde låt det slik da sperra jobba ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 Regna nesten med at det er sperra som lager lyden, men ville høre med dere her for å ikke drite meg ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2005 Er slik lyd når den jobber ja, den virker kun opp 40 km/t eller noke slikt... Samme lyd på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...