#1 Skrevet November 26, 2005 Vel, tråden får ikke helt riktig tittel, men det får stå sin prøve Holder på å plages med arbeidsbilen, og stusser litt på vacuumtrykket jeg har på tomgang.. Turbotrykksmåleren viser -0.2bar..Burde ikke det være enda mye lavere..??? Hva har folket her inne på tomgang på sine biler?? Mener det pleier å ligge ned mot -0.8...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 er kanskje en ide å si vilken bil det er. på diesel blir det ikke særlig undertrykk. jeg hadde måler på en 1.6td i en gammel passat å der sto måleren på 0, tror den kunne gå litt under rett før den begynte å lade. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 På min A4 1,8T viser måleren ca. -0.8 på tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2005 Det er snakk om en bensin turbomotor ja Dieselmotorer har vel ikke spjeld på lufta, og kan vel derfor heller ikke få vacuum...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2005 Det er snakk om en bensin turbomotor ja Dieselmotorer har vel ikke spjeld på lufta, og kan vel derfor heller ikke få vacuum...?? stemmer det ja, tenkte bare det kunne være en diesel ettersom det var arbeidsbil:) viser den riktig overtrykk da? på 200ern så var en gammel slange med sånt tøy greier utpå blitt nesten flat å derfor viste den for lite både på over og undertrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2005 Neida, arbeidsbil i dette tilfellet er en Nissan Cherry GT Turbo Skal jo være litt skøy å kjøre til jobb også Slangen til turbotrykksmåleren er helt ny, så den er det ikke.. Har vært å fått tak i startgass nå, så i morra blir det feilsøking-på-boks: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...