Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med tett drenering(antar jeg) fra soltak på min 99 A4 Avant (ikke facelift). Det går greitt å få staket opp de to fremre rørene, som kommer ut i fremdørene. Mitt problem er tilgang til de bakre rørene. Har lest at de kan finnes bak panelene i bagasjerommet eller innenfor bakskjermen. Har sett bak dekslene (de som poppes ut) men finner ingenting der. Er det noen som vet om jeg må av med hele kledningen baki der eller om jeg må av med skjermen eller om jeg kan finne hullet igjen under bilen eller eller eller? Dette er et kjedelig problem å ha i Bergen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro de kommer ut bak fangeren bak på sidene, kanskje man kommer ved å ta ut innerskjermer? Noen har nok svaret: smil :

Men, hva skjer når de er tett da? Fuktig i taket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, hva skjer når de er tett da? Fuktig i taket?

Det blir vått fra håndtaket over venstre bakdør og helt ned i baksetet. Det skjer ikke hver gang det regner, så det har muligens noe å si hvordan bilen heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.