RS2 & 80 B4 eiere! (Montering av hvite blinklys?)

Anbefalte innlegg

Driver å monterer kvite blinkers noe som viser seg å ikke være så enkelt.

 

Innenfor skjermen på høyre side ligger det en tank av et slag som hindrer lampen å gå i lås og på plass.

 

Kan ikke huske at dette var et problem på 80 ien jeg hadde.

 

Noen som kjenner til problemet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper boksen du sikter til er et såkalt aktiv kullfilter. Noen motorer har dette andre ikke. Oppgaven til filteret er å hindre bensindamp fra bensintank og motor i å slippes ut i friluft. Filteret lagrer disse dampene og tilfører de til motoren igjen da du kjører og gir gass. Miljøgreier detta da veit. Husker jeg prøvde å ettermontere blinkers på en 80 cab importbil en gang og da husker jeg filteret ble i veien for blinkeren på høyre siden. Fant ingen løsning den gangen, så de ble aldri montert. Veit ikke om det kanskje går an å få flyttet litt på filteret ved å bygge om festebrakkettene for det litt. Veit at det ligger andre tråder på forumet som omhandler fjerning av filteret, men er ikke sikker på om det er noen god løsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper boksen du sikter til er et såkalt aktiv kullfilter. Noen motorer har dette andre ikke. Oppgaven til filteret er å hindre bensindamp fra bensintank og motor i å slippes ut i friluft. Filteret lagrer disse dampene og tilfører de til motoren igjen da du kjører og gir gass. Miljøgreier detta da veit. Husker jeg prøvde å ettermontere blinkers på en 80 cab importbil en gang og da husker jeg filteret ble i veien for blinkeren på høyre siden. Fant ingen løsning den gangen, så de ble aldri montert. Veit ikke om det kanskje går an å få flyttet litt på filteret ved å bygge om festebrakkettene for det litt. Veit at det ligger andre tråder på forumet som omhandler fjerning av filteret, men er ikke sikker på om det er noen god løsning.

 

Har søkt litt på forumet men finner ingen tråder med dette problemet.

 

Noen som har en løsning på dette ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.