#1 Skrevet November 27, 2005 en SÅNN vil jeg ha! http://media.putfile.com/Tranquila49 ana ikkje ka bil det e... men ser TOTALT uforsvarlig ut med sånt, i den hastigheta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 Ser ut som en gammel Toyota Starlet. Men jeg skal ikke sverge på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 er vel toyota starlet med rotor motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2005 Hehe.... Var ganske kul bil faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2005 Den tok jo helt av!!! Man skal ikke skue kua på spena... eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2005 Heeftig bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2005 SINNSYKT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2005 såpass ja...ikke verst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2005 Å fy fader! Er en gammel Starlet ja (første generasjon, med bakhjulstrekk), sannsynligvis med en heftig Mazda wankel under lokket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 28, 2005 det der hadde jeg ikke turt å sitti på med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2005 oj! ditta så ut som det flytta seg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...