Konstant sperre på B4 quattro

Anbefalte innlegg

Vil bare ha en bekreftelse på at det er den blå/hvite ledningen som går inn på denne boksen som skal klippes.

IMG_0691+.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare ha en bekreftelse på at det er den blå/hvite ledningen som går inn på denne boksen som skal klippes.

Det er korrekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir dette utført straks:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg ser dårlig, er dum eller noe sånt....

....Men jeg ser ikke en ledning som hvit/blå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker det? legge opp bryter så du kan velge da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den blå/hvite på kontakten du har trukket ut ja :)

trnger vel ikke noen bryter siden alt er som normalt så lenge diffsperren ikke er innkoblet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skader ikke drivverk eller girkasse etc. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skader drivverk hvis den ikke brukes med innsida av huet. Det er ikke meningen du skal kjøre med sperra på hele tiden. Dette er vel mest for lekingen sin del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår det.

Kansje jeg skal klippe den jeg også: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdrag utført: ja :

Jeg har lagt opp til en bryter, så i tilfelle jeg, eller noen andre (f.eks fyllefanter,) ikke kan komme borti knappen og skru på sperra i fart:fy:

Skal straks ta meg en tur på fine snødekte veger for å teste om dette funker:evil:

Og som Knut Arne sier er nok viktig å bruke innsida av hue. For min del er det kun til leking på snø og is, ikke regnvåt eller tørr asfalt. Det har jeg ikke nok krefter til:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme systemet på 100/C4 q? Samme boks og samme ledning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen lage en sirkulær ring i fargen rød på den ledningen som skal klippes? For jeg ser heller ingen blå/hvit ledning :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det synes vel litt dårlig på bildet, men den blåe/hvite skal vel gå inn på den uttrekte kontakten ved den blanke boksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det synes vel litt dårlig på bildet, men den blåe/hvite skal vel gå inn på den uttrekte kontakten ved den blanke boksen.

Får bruke øya litt bedre neste gang : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke det beste bildet jeg har tatt, men jeg fikk da klippt ledningen.

Kan ta et nytt bilde for å vise hvordan jeg løste det når jeg får tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hatt tid til å ta et nytt bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk ei nål så får du ut hele kabelskoen fra kontakten uten å klippe noe ledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk ei nål så får du ut hele kabelskoen fra kontakten uten å klippe noe ledning.

Meget klokt. Ved et eventuelt salg plugges denne eventuelt bare inn igjen i forkant. Da vil neste eier skrive i prosjekttråden sin at "bilen er såååå pent brukt. Ikke engang den blåhvite kabelen er klipt": smil :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget klokt. Ved et eventuelt salg plugges denne eventuelt bare inn igjen i forkant. Da vil neste eier skrive i prosjekttråden sin at "bilen er såååå pent brukt. Ikke engang den blåhvite kabelen er klipt": smil :.

Det stemmer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.