#1 Skrevet November 27, 2005 Jeg må finne ut girkasse kode på min 80 gte fwd. Kikket litt i dag men kunne ikke se noe. Står koden på clutch huset eller girkassen? Ser jeg den fra motorrommet eller må jeg under bilen? Takk for svar mvh Sigvards 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 Hvis det er likt som på min quattro, så står koden på undersiden av kassen, høyre side. Tar jeg ikke helt feil står koden også på den "hvite lappen" i bagasjerommet og serviceheftet, ved siden av motorkoden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 Jeg ville sjekket rett bak sylinder nr 4 helt på toppen av girkassa. d.v.s ca rett ned for coilen. Der står i alle fall koden på kasser til 5 syl, fwd, som jeg har vært borti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Det var enkelt. Koden sto i service heftet ved siden av motor koden slik som Per sa. Den jeg har er 2P. Trenger en slik kasse fort og billig: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 Har funnet en bra kasse i Sverige. Gått kun 129'km. De skal ha sek 1000 for frakt til vestlandet. Finnes det en rimeligere måte å få kassen hjem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...