Anbefalte innlegg

Heisann : vinke :

 

Har bladd igjennom noen gamle tråder og ser at flere har skrevet om at vi må bli mer synlige for folk, er helt enig i det...

Så koffor kan vi ikkje ringe BA eller BT da for eksempel?? Be de komme på et Tirsdags treff eller når vi har en Pizza kveld ??

Da får vi jo "vist oss frem" for folk med samme interesse, og kanskje dermed fått enda flere medlemmer.. Ka synes dere andre om dette, og spesielt dere som er i styret?? : klø :

Bare en liten idè..... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vell ikke noe dum ide det vell......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe idè det, hadde vært genialt det med avisoppslag der det kommer fokus på klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der kan jeg være med på.. ikke dumt å vise seg litt fram.. jeg har jo sagt fra at jeg kan kjører med litt store logoer på bilen min. På en eller anne måte bringe fram at vi er her for dem som er VAG folk: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dum ide!!:klapp: Da kan vi jo gjenta suksessen fra forrige pizzamøte:full: : oops :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vent til jeg har fått medlemspakka mi da, så jeg får satt på noen klistremerker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh, få til det før Februar så blir jeg med med den gamle-passaten, om den ikke blir solgt!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er en del positive tilbakemeldinger på innlegget mitt...

Bra det :glad:

men savner fremdeles svar fra de i styret...

TThomaz?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dette for et tullete forslag: smil :

 

Joda, kanskje ikke så dumt... Vi får prate litt om det.. Skulle vi gjort noe slikt er det nok en ide å legge det til et treff "utenom" de vanlige. Feks treff hos Børge, Ast, glattkjøring, Eikås eller noe i den dur.. Og selvsagt med sommerlefser så vi får vist frem GO bilene våres...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en kjempe ide,og vil sikkert føre til at interessen for klubben øker. Vise oss frem litt. Kanskje mulig diskusjons emne på neste treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!! Her er TThomaz tilbake fra Tyskland og Essen messa!! Endelig kommet meg etter fylla.

Iden til Hilde er suveren!! Dette er noe jeg skal ta tak i da jeg kjenner noen i BT. Skal se hva dem sier om å skrive litt om oss. Men synes vi skal få dette til på Våren da bilene ser litt bedre ut med sommer joggizer!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God ide dette!!

Fått noe til til våren hadde vært veldig bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!! Her er TThomaz tilbake fra Tyskland og Essen messa!! Endelig kommet meg etter fylla.

Iden til Hilde er suveren!! Dette er noe jeg skal ta tak i da jeg kjenner noen i BT. Skal se hva dem sier om å skrive litt om oss. Men synes vi skal få dette til på Våren da bilene ser litt bedre ut med sommer joggizer!

 

TThomaz

 

God ide ! At "Shy" Thomas "kjenner" noen i BT kom vel som et sjokk på oss alle ja. Kanskje smart å holde litt lav profil anngående banetreff som Eikås ?

Men de sosiale treffene bør vi absolutt få flere med på !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stoppet helt opp denne idèn i 2005:(

 

måtte en askøy hjerne til for å komme med en sånn idè:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

briliant ide å få di med til våler eller eikås eller et annetsted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar heller og inviterer dem på Eikås treffet våres neste år.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stoppet helt opp denne idèn i 2005:(

 

måtte en askøy hjerne til for å komme med en sånn idè:)

 

 

Hehe..... Det er vi på øyen som har det : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.