Hjelp : Plasmaskiver Audi 80/90/Coupe

Anbefalte innlegg

Hei

 

Driver å setter inn plasma skiver i coupen, og lurer på hvordan jeg skal få koblet trafoen som brukes til plasmaskivene til lyshendelen, slik at jeg slepper å bruke 2 brytere for å skru av lyset på bil.. ( Lett å glemme, og kjedelig å komme tilbake til strømtom bil )

 

Noen som har peil på dette/funnet ut hvordan det skal kobles ?

All hjelp mottas med takk =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dettæ ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger vel en ledning bak CD-spiller du kan bruke til dette? hvis du har iso-kontakt er det iallefall der, var det på s2'en til en kompis iallefall, burde være det på din også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja visst, stemmer det.. du har helt rett... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på dette...

 

Det er jo såklart den oransje ( på iso-kontakten ) og den blå/hvite på ledningsnettet som er løsningen.

 

Da var gåten løst, og det ble sinnsykt fint! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg minnes den var blå-hvit, men ville ikke si noe i frykt for å ta feil.

Grattis da! et bilde sier mere enn 1000 ord ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke fått montert mine enda, bilen er nedfrosset og får ikke opp dører eller panser så samme kan det være :D men uansett ta et bilde så vi får se hvordan det blir da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja visst, stemmer det.. du har helt rett... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på dette...

 

Det er jo såklart den oransje ( på iso-kontakten ) og den blå/hvite på ledningsnettet som er løsningen.

 

Da var gåten løst, og det ble sinnsykt fint! =)

 

Den tykke oransje som går inn i en av de kontaktene med mange ledninger i bak cd spillern? en svart en?

 

Og den blå hvite da? sitter den bak instrumentene eller er den bak cd spilleren den og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kaste ut et bilde for anders jeg...

 

PS: har de tre små nede i modtkonsollen som skal selges....

plasma 1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tykke oransje som går inn i en av de kontaktene med mange ledninger i bak cd spillern? en hvit og brun kontakt og en svart en?

 

Og den blå hvite da? sitter den bak instrumentene eller er den bak cd spilleren den og?

 

hm vet ikke hva de brukte den blå-hvite til men jeg kobla bare strømmen på den oransje og jordinga på den svarte. ble lys hos meg iallfall :)

og ja alle ledningene kommer ut bak cdspillern. bare jeg orker så skal jeg hive på rele og koble strøm direkte til skivene slik at jeg får litt mer strøm til de andre lysene i coupeen som feks intstrumentnålene og sånt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm vet ikke hva de brukte den blå-hvite til men jeg kobla bare strømmen på den oransje og jordinga på den svarte. ble lys hos meg iallfall :)

og ja alle ledningene kommer ut bak cdspillern. bare jeg orker så skal jeg hive på rele og koble strøm direkte til skivene slik at jeg får litt mer strøm til de andre lysene i coupeen som feks intstrumentnålene og sånt :)

 

Åssen fungerer det nå da? når du skrur på cd spillern så kommer lyset eller når du skrur på lyshendelen på rattet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg skrur på lyshendelen så skrus lyset på :) og dimming og sånt fungerer normalt med dimmepinnen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.