#1 Skrevet November 27, 2005 Hei, har doble forgassere og trenger en catch tank, men skal returen til bunnpanna over eller under oljenivå. Har lest litt forskjellig, så kunne noen bekrefte dette, om den skal over eller under. Kjøpte en bunnpanne hvor returen var over oljenivå. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 Er ikke sikker men, vil tro at den skal over slik at olja ikke har noen form for "motstand" da den skal returnere fra motor. Samme gjelder vel retur fra turboer. Så lenge tanken sitter høyere enn bunnpanna vil det vel returnere uansett vil jeg tro. Bare en tanke dette her altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 Det ble i denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=33885 tråden konkludert med at returen skal under oljenivå, altså motsatt av turbo-retur. "Jeg kan bekrefte det Roger og Dan Henning sier, har testet med både over og under olje nivå, og jeg endte opp med å MÅTTE ha retur under olje nivå, pga trykk i bunnpanne, som igjen hindret oljen i fra catch tank i å renne tilbake" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...