Råd? (Bytte kupè-vifte, 92 S4)

Anbefalte innlegg

Noen her som har byttet coupevifte på s4-92 med klima? Hører det skal være litt problematisk??

 

Må få byttet min så snart som mulig.. kjedlig uten varme på denne tiden av året... Har aldri gjort det på en s4... Kom gjerne med råd/erfaringer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

misunner deg ikke den jobben.. lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bråker den, eller går den rett og slett ikke? Sjekk feilmeldingene også, før du tar den ut, kan nemlig være mye lettere å fikse ting som 'temperature flap motor' og slike ting når skiten vel er ute.. Lykke til, og hvis det er noe, så bare si fra til Jørgen så kommer han og hjelper deg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo...

 

Har vær syk noen dager så jeg har har ikke kommet meg på nett, men jeg fikk byttet vifta tidligere i uken her. Det gikk faktisk veldig greit. Jeg å en kamerat gjorde hele oprasjonen på 2 timer. Tok ut klimaanlegget som var festet med 4 skruer bak hanskerommet. Da kom vi til vifta på siden, så d var bare å trekke hele greia ut. Hele vifta satt i en låsring som vi tok av med tang fra yttersiden på den andre siden. Det var ikke så ille som jeg trodde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.