#1 Skrevet November 27, 2005 Årets siste lokallagsmøte blir førstkommende torsdag, dvs. 1. desember. Klokkeslett og sted er det samme som vanlig, dvs 19.30 på Aksdal Bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 Jeg kommer forhåpentligvis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 I'll be there!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2005 Oh. yes, eg komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2005 Jeg kommer desverre ikke begynner flyttingen på torsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2005 Jeg kommer selfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2005 kommer nok ikkje denne gangen..... flytting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2005 Satser oxo på å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2005 Kan ikke komme ikvell likevel.... Må være hjemme å passe barn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2005 har ikkje tid og ta turen i dag... men satser på neste fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2005 litt seint å komme me denne posten, men dreiv å skifta servo å dynamo reim på bilen den kvellen så blei ikkje ferdig t møte, så måtte melde pass denne gangen o: bh : hadde store planer om å komme denne gang, men litt problemer underveis så skar d seg: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...