#1 Skrevet November 27, 2005 vet noen om det er samme skjerm på v8'erne som på 200?? framskjerm altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2005 Ikke samme skjerm nei, forskjell både på hjulbue og åpningen til lyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2005 Har en bil på hånden, men d e litt småfiks på den... -86 200 sedan me v8 front, en sundrusta framskjerm, endel el-feil rundtomkring og 20v-motor. ka en slik bil e verdt? ikke fin i lakken å som sagt neo dåli innvemdig og dåli bakluke. gått 230000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Vanskelig å vurdere verdi på en bil man ikke har sett, men det bildet som dukker opp inni huet mitt når jeg leser beskrivelsen din tilsier at den ikke er verd så mye. En ombygd bil kan man ikke forvente å får mer igjen for enn en original, og når det i tilleg er både rust og generelt dårlig tilstand både utvendig og innvendig så høres det ikke så bra ut. Jeg ville gjette maks 25 lapper om det meste av deler og teknikk ellers er greit, og forutsatt at det er Quattro selvsagt. 200 i dårlig stand og uten Quattro er som regel ikke verdt mer enn man kan få for motor og interiør. Og den må vel se litt snodig ut med V8 hjulbuer forran og vanlige hjulbuer bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2005 æ trur faktisk d e originalt en v8, me 20v motor. ja d e quatrro og den e vest chippa eller no. han sei den e 250hk ca. men æ trur ikje han hadd så mykje peiling. hvilket år kom v8?? Vanskelig å vurdere verdi på en bil man ikke har sett, men det bildet som dukker opp inni huet mitt når jeg leser beskrivelsen din tilsier at den ikke er verd så mye.En ombygd bil kan man ikke forvente å får mer igjen for enn en original, og når det i tilleg er både rust og generelt dårlig tilstand både utvendig og innvendig så høres det ikke så bra ut. Jeg ville gjette maks 25 lapper om det meste av deler og teknikk ellers er greit, og forutsatt at det er Quattro selvsagt. 200 i dårlig stand og uten Quattro er som regel ikke verdt mer enn man kan få for motor og interiør. Og den må vel se litt snodig ut med V8 hjulbuer forran og vanlige hjulbuer bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2005 Lurer på om ikke V8 kom i -89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2005 V8 ble levert fra 89 til 94 ja. Om du er usikker på hva bilen egentlig er, så ring statens vegvesen og spør hva den er registrert som, og evt hva den er ombygt til om det er godkjent. Har du reg. nr, så har de masse opplysninger til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2005 V8 ble levert fra 89 til 94 ja. Om du er usikker på hva bilen egentlig er, så ring statens vegvesen og spør hva den er registrert som, og evt hva den er ombygt til om det er godkjent. Har du reg. nr, så har de masse opplysninger til deg. d va en go idè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...