Hvor mye bør man betale? clutchbytte

Anbefalte innlegg

Må nå bytte utløserlager da den uler som værre når jeg presser inn clutchen. Har gjort dette en gang før på denne bilen og jeg tror jeg ikke orker å gjøre det igjen. Så derfor lurer jeg på hvor mye man bør betale for å få dette bytta? Bytter da samtidig clutchen. Har fått tilbud om 1500 for jobben+deler, noe jeg syntes høres bra ut med tanke på hvor drittjobb det egentlig er.

Bilen er en c4 s4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er definitivt billig.

GO GO GO, forutsatt at kvaliteten på deler og arbeid er ok da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig. Koster 13000 kr å bytte kløtsj på min 99 a4 q på normotor. VAG forhandleren. : bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det vanlig pris der, eller special price?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er svartere enn natta bare så det er sagt. Men jeg bryr meg ikke om jeg får kvittering eller ikke så lenge jobben blir gjort. men jeg kjøper nok ikke ny clutch, bytter heller bare lagret. En ny clutch kosta 10000kr på møller, og jeg har liggendes 3stk brukte orginal clutcher.

kunne selvfølgelig ha gjort det selv, for jeg har gjort det før, men når jeg kan betale 1500kr for å få det gjort så gjør jeg heller det enn å gjøre det selv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan spørre ham, hvilken bil er det snakk om? clutchbytte der og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på 3500 ink mva for skifte av clutch på en 2000 A4 TQ, er det no upris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan spørre ham, hvilken bil er det snakk om? clutchbytte der og?

90 quattro 88 modell, med s2 motor og gir, clutchbytte ja,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dueland bil i haugesund skulle ha 5000 for jobben uten deler.

Vag sko ha ca 8000 for samme jobben uten deler.

Audi S4 92

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.