#1 Skrevet November 28, 2005 Har et lite problem med kupevifta på S4en min. Av og til starter den ikke,spesielt når bilen har vært varm å kjørt litt med. Starter som oftes når bilen er kald. Hva kan være feil ?? Har IKKE lest av noen feilkoder på ac-displayet enda. Håper jeg ikke må bytte viften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2005 Når du setter tempen på high og vifta på fullt, starter den ikke da heller? Eller er det kun på auto den er sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2005 Hadde et tilsvarende problem på 200'en før jeg solgte den. Det skyldtes på den slitte børster i vifta, så den måtte byttes. Hos meg startet den fint når bilen var kald, men etter en stund "døde" den. Kunne i perioder med vaskebrett-vei komme tilbake, for så å dø ut igjen. Jeg byttet både ac-kontrollern, og viftereguleringen i motorrom før jeg fant ut hva det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Du kan løfte viftehuset (HVAC enheten) opp i fremkant og ta ut viften. Ikke så ille det. Blir mer å gjøre hvis du vil bytte varmeregister samtidig.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=5398&page=2&highlight=pakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2005 Hadde et tilsvarende problem på 200'en før jeg solgte den. Det skyldtes på den slitte børster i vifta, så den måtte byttes. Hos meg startet den fint når bilen var kald, men etter en stund "døde" den. Kunne i perioder med vaskebrett-vei komme tilbake, for så å dø ut igjen. Jeg byttet både ac-kontrollern, og viftereguleringen i motorrom før jeg fant ut hva det var. Får satse på det er børstene da!! Men en slik feil finner jeg vel ikke ut ved å ta ut feilkoder via ac-displayet regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2005 sitter med samme feilen på 200n jeg også! skal skifte vifte i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...