Anbefalte innlegg

Har et lite problem med kupevifta på S4en min. Av og til starter den ikke,spesielt når bilen har vært varm å kjørt litt med. Starter som oftes når bilen er kald. Hva kan være feil ?? Har IKKE lest av noen feilkoder på ac-displayet enda. Håper jeg ikke må bytte viften : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du setter tempen på high og vifta på fullt, starter den ikke da heller? Eller er det kun på auto den er sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et tilsvarende problem på 200'en før jeg solgte den. Det skyldtes på den slitte børster i vifta, så den måtte byttes.

 

Hos meg startet den fint når bilen var kald, men etter en stund "døde" den. Kunne i perioder med vaskebrett-vei komme tilbake, for så å dø ut igjen.

 

Jeg byttet både ac-kontrollern, og viftereguleringen i motorrom før jeg fant ut hva det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et tilsvarende problem på 200'en før jeg solgte den. Det skyldtes på den slitte børster i vifta, så den måtte byttes.

 

Hos meg startet den fint når bilen var kald, men etter en stund "døde" den. Kunne i perioder med vaskebrett-vei komme tilbake, for så å dø ut igjen.

 

Jeg byttet både ac-kontrollern, og viftereguleringen i motorrom før jeg fant ut hva det var.

Får satse på det er børstene da!! Men en slik feil finner jeg vel ikke ut ved å ta ut feilkoder via ac-displayet regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter med samme feilen på 200n jeg også!

skal skifte vifte i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.