#1 Skrevet November 28, 2005 Heisann! Jeg mangler èn Beltespenne låsen til bilen min foran. Bilen er en audi coupe 1985 modell. Trenger delenr på denne, Er det noen andre biler som har de samme beltelåsene? altså hele greia, så jeg får montert det på understellet på setet? Vis noen har en til overs så hadde det vert greit og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2005 321 857 755M Venstre 321 857 756F Høyre Likt på: Audi 80/90 Avant 82-87 Audi Coupe 81-87 Passat/Santana 82-87 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2005 okay, tusen takk:) Noen som veit hva slikt koster på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Er programmet Møller bruker til deler tilgjengelig for andre, eller er dette hemmelig..? Hadde vært litt kjekt å hatt oversikt over delenummerene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2005 Usikker, men tror nesten Møller har en slags lisens på ETKA (Familiealbumet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2005 oki, Nok med etka:) Noen som veit hva slikt koster nytt? beltespenne foran på førersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...