Anbefalte innlegg

Hvis det er noen medlemmer av Mjøsa lokallag som ønsker seg Statoilkort så kan jeg koble kortet inn på en rammeavtale som jeg pleier å bruke til nye kunder. Da vil du få 34øre rabatt på pumpepris, det vil si den prisen du ser langs veien, den er nesten alltid lavere en veiledende listepris.

Denne rammeavtalen gjelder kun de første 12 mnd, etter det går du inn på en rabattskala etter hvor mye du har fylt de siste 12mnd. Du får da altså en inngangsbillett som ikke "vanlige" kunder får, de andre starter på null frem til de kommer opp på første trinn på rabattskalaen!

Dette kortet er helt gebyrfritt å bruke, du får en faktura i mnd. med 10dagers betalingsfrist. Finnes både med og uten Mastercard.

Vedlagt ligger søknadsskjema. Det du trenger å gjøre er å sende meg en PM så gir jeg deg info om hva som skal fylles ut for å få den rammeavtalen.

Hvis du f.eks har fast arbeid nå men ikke har hatt inntekt å vise til i ligninga tidligere år så kan det være greit å sende med en kopi av siste lønnslipp for å spare tid....

Kan også stikke innom meg på Statoil Mjøsstranda for å ordne søknadskjemaet hvis det er ønskelig!

SMC_soknadskjema_16.06.04.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak! :)

Har det noe å si at man er stundent uten ekstrajobb..? Dvs at man lever på Lånekassen sine satser..

Dette kortet gjelder også på alle (betjente) Statoilstasjoner langs norske veier..?

Mulig jeg tar en tur innom i morgen, skal på ferie en ukes tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du klarer ikke å fikse noe bedre enn 36 øre pr liter: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan handle alle varer på dette kortet på alle Statoil stasjoner i Norge, Sverige og Danmark...

Klarer ikke mer enn 34øre nei, men utrolig praktisk med et slikt kort uannsett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gullkortet og høyeste rabatt som kan oppnås, 36 øre pr.liter.

Og ja kortet er utrolig praktisk. + at Statoil gir rabatt på pumpepris ikke som Hydro, som gir på villedende: nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34øre blir uansett litt penger i løpet av en tid, så da fyller man der man får det billigst.. :)

Syns det er et godt tiltak av Thomas/Statoil sin side som gir oss rabatt på bensin.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34øre hmmmm...

Da er det fint å ha Shell-kort med 70øre rabatt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34øre hmmmm...

Nå er det vel et stykke til nærmeste Shell..?

Ligger vel i Snertingedal..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel litt forskjell på å ha 34 øre rabatt på oumpepris, og 70 øre på villedende pris... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, joda, men det e jo 70øre på pumpeprisen æ har da;) Nok skryting nu, bare glem det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, joda, men det e jo 70øre på pumpeprisen æ har da;) Nok skryting nu, bare glem det!

:P;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke hatt slik kort jeg... kommet til og gått konkurs når første regninga hadde kommet jeg da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34øre hmmmm...

Enda bedre med Statoil kort med 125øre rabatt:nana: :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så står det jo Statoil på sida av bilen din og da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare fylle gratis rett fra arbeidsbilen da..? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare fylle gratis rett fra arbeidsbilen da..? :)

Hehehe...da får jeg vel antakeligvis sparken tror jeg! Dette er nøye kontrollert med liter inn vs liter ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen benyttet seg av dette..?

Sitter med søknadsskjemaet her, og hadde noen spørsmål;

Som student, skal jeg fylle ut bruttolønn..?

Samt, om jeg ikke skal ha MasterCard, skal jeg da fylle ut øvre kredittgrense..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.