#1 Skrevet November 28, 2005 http://vagner.jeje.je/filmer/roar.stegegjerdet/Prosjekt_A3T/Prosjekt%20A3T_diverse%202005.mpg Ein "liten" skrytefilm fra sesongen 2005... Tilbakemeldingar mottas med takk... (PS... er ein liten bug der, så det manglar siste 13 sekunda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2005 Stilig! Hver gang jeg ser en sånn film, tenker jeg.... FAEN.. på tide jeg får ut finger'n og lager en sånn sjøl... MEN blir det noe av det da? neida... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2005 Kul film: ja : Hvis jeg noen gang blir ferdig med bilen tror jeg filmen om veien fram dit blir en helaftens spillefilm: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2005 Bra videoproduksjon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2005 Bra folk likte den... Da er det berre å få laga ein liten film om motorbygginga i år og da, vel kanskje den må bli ferdig fyrst og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2005 Bra folk likte den... Da er det berre å få laga ein liten film om motorbygginga i år og da, vel kanskje den må bli ferdig fyrst og... Bra film.. På tide med hiddensprut Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2005 Veldig patriotisk... moro å se slike produksjoner av egne biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2005 Bra videoproduksjon og nydelig strøken bil!! Angrer grusomt på at jeg ikke tok meg råd til de felgene når jeg kjøpte RS4 replika i sommer...!!! Blir spennende å følge utviklingen videre.. Er vel ikke den eneste som lurer på hvordan denne kommer til å gå Har vært mer enn nok motgang etter det jeg har skjønt, så nå kan det vel nesten bare gå fremover Lykke til iallfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2005 Veldig patriotisk... moro å se slike produksjoner av egne biler. liten mimrevideo må te, har jo ikkje sett gullet mitt på 7 veker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2005 Bra videoproduksjon og nydelig strøken bil!! Angrer grusomt på at jeg ikke tok meg råd til de felgene når jeg kjøpte RS4 replika i sommer...!!! Blir spennende å følge utviklingen videre.. Er vel ikke den eneste som lurer på hvordan denne kommer til å gå Har vært mer enn nok motgang etter det jeg har skjønt, så nå kan det vel nesten bare gå fremover Lykke til iallfall!! Har vore nok motgang ja, så håper det ordner seg no snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2005 Bra film..På tide med hiddensprut Tom R Ja får sjå kva Egil finn ut.. Får forhåpentlegvis svar snart.. Er lei av å vente no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...