Sesong 2005 med Prosjekt A3T (skrytefilm)

Anbefalte innlegg

Stilig!

Hver gang jeg ser en sånn film, tenker jeg.... FAEN.. på tide jeg får ut finger'n og lager en sånn sjøl... MEN blir det noe av det da? neida... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul film: ja : Hvis jeg noen gang blir ferdig med bilen tror jeg filmen om veien fram dit blir en helaftens spillefilm: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra folk likte den...

Da er det berre å få laga ein liten film om motorbygginga i år og da, vel kanskje den må bli ferdig fyrst og... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra folk likte den...

Da er det berre å få laga ein liten film om motorbygginga i år og da, vel kanskje den må bli ferdig fyrst og... : bh :

Bra film..

På tide med hiddensprut ;)

Tom R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig patriotisk... moro å se slike produksjoner av egne biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra videoproduksjon og nydelig strøken bil!! :tilber:

Angrer grusomt på at jeg ikke tok meg råd til de felgene når jeg kjøpte RS4 replika i sommer...!!! : dum :

Blir spennende å følge utviklingen videre.. Er vel ikke den eneste som lurer på hvordan denne kommer til å gå : rolleyes Har vært mer enn nok motgang etter det jeg har skjønt, så nå kan det vel nesten bare gå fremover ;) Lykke til iallfall!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig patriotisk... moro å se slike produksjoner av egne biler.

liten mimrevideo må te, har jo ikkje sett gullet mitt på 7 veker... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra videoproduksjon og nydelig strøken bil!! :tilber:

Angrer grusomt på at jeg ikke tok meg råd til de felgene når jeg kjøpte RS4 replika i sommer...!!! : dum :

Blir spennende å følge utviklingen videre.. Er vel ikke den eneste som lurer på hvordan denne kommer til å gå : rolleyes Har vært mer enn nok motgang etter det jeg har skjønt, så nå kan det vel nesten bare gå fremover ;) Lykke til iallfall!! :)

Har vore nok motgang ja, så håper det ordner seg no snart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra film..

På tide med hiddensprut ;)

Tom R

Ja får sjå kva Egil finn ut.. Får forhåpentlegvis svar snart.. Er lei av å vente no.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.