Bilde av understell, rett under motor på en S4 1992 modell ?

Anbefalte innlegg

Hei

Ingen som tilfeldigvis har bilde av front-understellet på en S4 1992 modell ? jeg har sedan, men samme som det er avant eller sedan regner jeg med.

Jeg skal tilfeldigvis vise ett verksted av understellet og sjekke om det fikk byttet de forringene jeg hadde tenkt :) Så hvis noen har ett bra bilde så er jeg veldig takknemlig for det.

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ingen som tilfeldigvis har bilde av front-understellet på en S4 1992 modell ? jeg har sedan, men samme som det er avant eller sedan regner jeg med.

Jeg skal tilfeldigvis vise ett verksted av understellet og sjekke om det fikk byttet de forringene jeg hadde tenkt :) Så hvis noen har ett bra bilde så er jeg veldig takknemlig for det.

Robert

Send en mail adresse så skal du få: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere tilfeldigvis har bilder av understeller på en S4 1992 modell ?? :)

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som tilfeldigvis har ett bilde av hele understellet på sin S4 1992 modell ?

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan det være for verkstedet å løfte bilen opp i en bukk for å se på det selv? det tar jo maks 2 min: rolleyes

Og en annen ting.. hvis verkstedet "lurer" på om de har bytte de riktige foringene, så hadde jeg absolutt funnet et annet verksted. Virker relativt slapt og useriøst hvis de krever bilde for å gi et svar om de har utført jobben eller ei..: rolleyes

er virkelig ikke så mange foringer der framme. 12 stk(inkl de dobble på stabstag), 6 på hver side

1 i hver bærearm

4 totalt i Traversen

2(4) på hver ende av stabstaget

2 som holder stabstaget i traversen

Just my $0.02 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan det være for verkstedet å løfte bilen opp i en bukk for å se på det selv? det tar jo maks 2 min: rolleyes

Og en annen ting.. hvis verkstedet "lurer" på om de har bytte de riktige foringene, så hadde jeg absolutt funnet et annet verksted. Virker relativt slapt og useriøst hvis de krever bilde for å gi et svar om de har utført jobben eller ei..: rolleyes

er virkelig ikke så mange foringer der framme. 12 stk(inkl de dobble på stabstag), 6 på hver side

1 i hver bærearm

4 totalt i Traversen

2(4) på hver ende av stabstaget

2 som holder stabstaget i traversen

Just my $0.02 :)

Hadde jeg hatt bukk, så skulle jeg alltid ha klart å ta ett bilde ....

Når det gjelder foringene, så skjønte jeg det kunne være 2 steder.....jeg har ikke peiling, fordi jeg er ingen mekanikker. Jeg vil bare være helt sikker ! Hadde du sliti med den svømmingen jeg har, så hadde du nok skjønt det :)

En annen mulighet er å dra bort dit og få dem til å vise meg de. Men da må dem ha ledig tid og jeg må ta fri jobb osv .....så derfor tenkte jeg på den enkle løsningen med ett bilde av ett understell.....

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nummer 15,14 og 12 er skiftet på bilen din.

untitled.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Paul:

Jeg fikk samme tegning av Vidar hos dere. Det er sikkert de jeg sikter jeg til. NB ! Jeg klager ikke på dere. Jeg syns dere på Audi Sentrum er jævlig bra !!! Jeg har overlatt dere til å ta all mekkingen istedenfor Møller:)

PS! Jeg hadde en kompis som fant ut av att disse var slitte og tror det skal være de sikter til her....

Men jeg tenkte jeg skulle være 100% ved å få ett bilde og markere stedet og dobbelt sjekke det sånn sett.... Det er bare det. Har brukt nærmere 10-12k(mye hos møller) og mye TID for fikse på svømmingen, men er fremdeles usikker på om det er 100% bra.....

Mulig jeg bare bestiller en ny time hos dere, slik at dere kan prøve bilen slik den er og eventuelt med andre 17" eller 18" felger.

Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.