Anbefalte innlegg

Klokka i bilen min går ca 30 min for sakte...

Stiller denne seg selv eller er det en lett måte å stille den riktig på? : klø :

Bilen er en Audi S3 2003 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ut pinnen ved klokken og vri til høyre eller ventre og du stiller timer. drar du 2 ganger og og vri den enten til høyre eller venstre stiller du minutter (gjelder hvis du har digital klokke) ... gudd løkk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har en 2001 S3 og min har radiostyrt ur og dato. Etter at batteriet mitt bestemte seg for at nok er nok forleden, og jeg måtte skifte, var det bare å vente (usikker på hvor lang tid det tok) så var klokke og dato stillt riktig. Sommer/vintertid gikk også uten at jeg måtte gjøre noe

 

Mulig dette er/var ekstrautstyr ? Noen som vet ?

 

.arve

 

Klokka i bilen min går ca 30 min for sakte...

Stiller denne seg selv eller er det en lett måte å stille den riktig på? : klø :

Bilen er en Audi S3 2003 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har en 2001 S3 og min har radiostyrt ur og dato. Etter at batteriet mitt bestemte seg for at nok er nok forleden, og jeg måtte skifte, var det bare å vente (usikker på hvor lang tid det tok) så var klokke og dato stillt riktig. Sommer/vintertid gikk også uten at jeg måtte gjøre noe

 

Mulig dette er/var ekstrautstyr ? Noen som vet ?

 

.arve

Dette er standardutstyr på TT iallefall. Kontakt med radiouret har du når det vises et antennesymbol til venstre for klokken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antenne symbolet er der, får se når jeg er ferdig på jobb om det har stilt seg selv igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får **** ikke til å justere minutter! Timer går greit, men drar j to ganger blinker datoen bare...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koble fra batteriet i 5 min. og still klokken på nytt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koble fra batteriet i 5 min. og still klokken på nytt

 

Takker så mye for tipset, : ja : det ordnet saken. Fikk justert alt sammen.

Hva kan ha utløst dette tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for tipset, : ja : det ordnet saken. Fikk justert alt sammen.

Hva kan ha utløst dette tro?

Aner ikke, har skjedd meg det samme noen ganger.... fint at det ordnet seg da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.