#1 Skrevet November 29, 2005 Vi gjentar treffet fra i fjor og kjører på med nytt Fredriksten treff, søndag 14.mai 2006! Treff info Tidspunkt: Innkjøring for utstillere begynner kl. 10.00 - 12.00 Det vil bli bedømming av bilene mellom kl. 12.00 og 15.00 Premieutdeling vil begynne ca. kl. 15.00 Priser: Utstillere : 100,- (bil og sjåfør) Pr. pers : 25,- Kommer tilbake med mer info om dette! Utstillingsklasser : Audi/Vw - Classic cars Audi 80/90 Audi 100(A6)/200 Audi A3/S3/A4/S4(-99)/RS4 Audi A6/A8/S4/S6/S8/RS6/allroad Audi TT/Beetle Audi Coupe/UrQuattro/S2 VW Polo II/III/IV VW Lupo/Polo V/VI/Caddy (basert på polo) VW Golf I/II/Cab/Caddy (basert på I-golf)Jetta I/II/Scirocco VW Golf III/Vento/Corrado VW Golf IV/V/Bora VW Caravelle/Transporter VW Passat Vw Touran/Ny Caddy/Toareq "Spesialklasser": Penest motorrom Penest lakk/dekor Penest stereo installasjon ( ikke lydkvalitet ) Longest distance Peoples choice NB! Endringer kan komme!! Annen info: Halden Bil kommer med VW. Dahles Auto AS (Tunejordet, Sarpsborg) stiller med Audi. TS Racing Østfold kommer med R4R Overnatting Overnatting kan ordnes via Fredriksten Camping som ligger 2min fra utstillingsplassen, 5-10 min fra sentrum. De har hytter til leie for : Nye 4-manns hytter med alle fasiliteter unntatt dusj, dette er på felles område. disse koster 700,- Eldre 4 mannshytter , 425,- Eldre "3,5"mannshytter, 375,- Disse hyttene har to senger + hems hvor det er plass til en voksen og ett barn, evnt en liten voksen For bestilling av hytter, ring 905 24 241 , ref VWAUDI klubben. Verdt å merke seg at det er åpent for andre på plassen også, så vær tidlig ute med å bestille hytter. Det er også som vanlig ro kl.23.00, men med sentrum i umiddelbar nærhet burde det gå fint å ha det litt "sosialt" på kvelden. Mulig vi får ordnet noe her også, men det er ikke avklart enda. Da håper vi at så mange som mulig vil ta turen i år igjen, og håper det blir like bra, om ikke bedre, enn ifjor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2005 I'll be there. Det var jo et flott treff i fjor. Vi må vel få til kolonnekjøring nedover på dette treffet også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2005 Et lite oversiktsbilde fra 22.mai.. ( Tror Magne G. skal ha æren for dette bildet? Har hatt det liggende lenge så husker ikke helt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2006 Etter spm om info og tråd ang treffet vårt, bumper jeg denne så folk får med seg datoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2006 Im there;) fikk ikke vært med ifjor da jeg ikke hadde noe bil:( Men i år har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2006 Rekner med og stille opp eg også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2006 Jeg kommer nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2006 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2006 Om jeg ikke har bil klar, så kan jeg alltids komme nedover og hjelpe til om dere trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2006 Skal prøve å få meg med dette treffet ja! Må jo støtte opp litt fra den "rette" sia også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 8, 2006 Høres bra ut folkens, bare å komme, vi skal ikke stoppe dere vi! Håkon: Det sier vi takk for, ikke umulig vi kan trenge litt ekstra hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2006 Right on... Team S-Line will be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2006 That we will! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2006 Går bilen og jeg ikke skal ha guttungen den helgen, så kommer jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 9, 2006 Er rodden presentabel så kommer'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2006 Jeg kommer:) håpe på bra vær da, var litt skiftendes ifjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 9, 2006 Jeg kommer! Håper også på bra vær!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 9, 2006 Må få ratta meg nedover jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 9, 2006 Eg kjem eg også!! Får prøve å dra med noen folk ned også vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 9, 2006 Right on... Team S-Line will be there! så nå er det galt at jeg ikke har s bil nå.... grrr når skal dere bli fornøyd da????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 9, 2006 Mange treff jeg kunne tenkt meg å fått med meg i år, men vi får se hva tiden strekker til og ikke minst når cab'en blir ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 11, 2006 Jeg kommer, men hva jeg kjører veit jeg ikke. Har jo 4 stk å velge i. PS håkon: har du ikke bil da, har jeg sikkert en du kan låne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 11, 2006 Da var det lagt inni kalenderen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 11, 2006 Jeg kommer så lenge det ikke krasjer med noen russefester eller russetreff Cya'! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 20, 2006 Jeg tar nok turen fra Bergen ja. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...