#51 Skrevet Mai 14, 2006 Det var en miss faktisk. Det er andre å tredje plass der også. lappene hadde blitt borte i stresset før utdelinga. Jeg har to pokaler liggende i bilen som skal sendes til de som skal ha de! Ok, noe mer info om hvem det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 14, 2006 Takker for et supert treff idag! Bra med biler og et forholdsvis greit vær selv om det var noe kaldt. Takker også for responsen på rodden og begge pokalene som jeg fikk med meg hjem. Det kom noe uventet kan man si, men moro var det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 14, 2006 Holder på å "fjerne" skilt nr fra bildene som jeg tok nå og legger ut noen av de så fort de er klare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 14, 2006 For et velykket treff, likte kolonna oppover mot halden også. Morro med premie og treffet var veldig bra. Lurte egentlig også hva som skjedde med audi 80/90 klassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 14, 2006 Veldig bra treff:) mye blide mennesker og mye fine biler.. keep up the good work:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 14, 2006 Jeg var ikke på selve treffet pga jobbing. MEN rakk å ta noen bilder av noen biler FØR de dro ned til Halden. Disse er fra Esso Ryen og Statoil 1 km lengre syd for Ryen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 14, 2006 En fra Nord Østerdalen hadde fått montert bremser som orker litt:) Esso Ryen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 14, 2006 ser ut til å ha vært et bra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 14, 2006 hadde jeg bare ikke drukket opp penga på Kongens i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 14, 2006 Dro videre til Statoil rett nedi gata: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 14, 2006 Og på Statoil ble jeg litt med noen VR6 kompiser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 14, 2006 Utrolig bra treff! Og veldig bra oppmøte.... Eneste var den j@***** fuglen som dreit over hele bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 14, 2006 Her kommer noen av bildene jeg tok... Hvis noen vil ha noen bilder i full størelse er det bare å sende en PM så kan det ordnes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 14, 2006 Her er noen fler... Hvis noen vil ha noen bilder i full størelse er det bare å sende en PM så kan det ordnes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 14, 2006 enda noen fler... Hvis noen vil ha noen bilder i full størelse er det bare å sende en PM så kan det ordnes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 14, 2006 Og her er vinnerene! Gratulerer alle sammen! Hvis noen vil ha noen bilder i fullstørelse er det bare å sende en PM så kan det ordnes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 14, 2006 Flere vinnere!! Gratulerer Hvis noen vil ha noen bilder i full størelse er det bare å sende en PM så kan det ordnes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 14, 2006 Tok noen bilder jeg også... Vekta i Vestby når vi plukka opp Follogutta Wolfpack etter en gammel einser i kolonna nedover: Classics på rekke og rad... GTI orginal: Litt nyere GTI orginal: *sikle* Nice Plate... Mere bilder her:* http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album220 Sorry for størrelsen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 14, 2006 Fikk vært oppom en liten tur istad,siinsykt mange fiine biler i klubben:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 14, 2006 Synes treffet var bra jeg. Perfekt timing med tiden, rakk så vidt innom TV boden for å kjøpe meg en ny 8" og rakk ferja i strømstad med 5min margin Ellers så tok det bare 5 timer med "fin" kjøring fra Sandefjord til Stavanger (hjalp vel litt på med litt selskap kjøring med en spitter ny S8 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 15, 2006 Kommet hjem no etter 10 timers kjøring, ble litt somling før eg tok turen hjem: vinke : Takker for et supert treff, og takk for bokalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 15, 2006 faen at jeg ikke fikk vært der... tro meg jeg kommer sterkt tilbake..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 15, 2006 Først av alt må jeg si takk til alle som møtte og gjorde dette til et bra treff, i år også! Var MYE lekkert å se igår.. Så en stor takk til Inge og Roger for god hjelp med bedømming og innkjøringen, takk til Håkon som stilte opp som speaker, uvurderlig god hjelp fra dere! En takk til Freddy og gutta fra TS Racing Østfold chip tuning også som stilte med biler og stand. Dahles Auto ( hhv Tunejordet og Halden ) får sin takk i posten... Alt i alt føler vi at treffet var vellykket, dog jeg selv føler det kanskje gikk litt mer smertefritt ifjor, men men. Hva som sjedde i 80/90 klassen er litt uvisst, men når jeg skulle samle dommerskjemaene ved utdeling av pokaler, satt jeg kun med ÈN lapp over premieringer, og ved en misforståelse fikk da kun en eier av 80/90 pokal. Dette blir som Thomas sa ettersendt de rette vinnerne, navnene har jeg ikke i hodet nå desverre. Det er desverre sånn med treff at ting ikke alltid går etter planen, men håper folk alt i alt er fornøyde likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 15, 2006 hallo stilte ut bilen for første gang i år. Veldig hyggelig treff og "morsomme" priser på denna kroa ! eneste irriterende saken var at lappen med nr og specs blåste ut av bilen , så da tror jeg faktisk muligheten for pokal røyk der !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 15, 2006 hallostilte ut bilen for første gang i år. Veldig hyggelig treff og "morsomme" priser på denna kroa ! eneste irriterende saken var at lappen med nr og specs blåste ut av bilen , så da tror jeg faktisk muligheten for pokal røyk der !! Finnes viktigere ting med å være på treff enn å få pokal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...