Østfold treff 2006 - 14.mai

Anbefalte innlegg

Ser lovende ut folkens! Vi gleder oss! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller. Har bursdag den dagen og føler meg ikke akkurat som en veteran, men når bilen er 34 år og jeg er 14 år eldre, blir det vel slik....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller. Har bursdag den dagen og føler meg ikke akkurat som en veteran, men når bilen er 34 år og jeg er 14 år eldre, blir det vel slik....

 

Fint med noen flere classic's på treff. A4 og passat ser vi jo på veien hver dag! (no offence) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med noen flere classic's på treff. A4 og passat ser vi jo på veien hver dag! (no offence) :)

 

Jeg kommer også med en classic, men hvilken jeg bruker får vi se ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med noen flere classic's på treff. A4 og passat ser vi jo på veien hver dag! (no offence) :)

Hmm.. Kommer kanskje med min A4 jeg da : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer saff nedover! Aldri vært på det treffet før... men en gang må jo være den første...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :)

Bare jeg blir ferdig med bilen..

 

Men time will show :P

 

Snakket om dere trengte hjelp, og det regner jeg med at jeg kan, og vi må jo ha det litt "sosialt" på kvelden før: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært pris for peneste/kuleste felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg.. Bare jeg får felgene før helga!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Joppe" har premiere der... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min dukker nok opp skal dere se... selv om jeg sikkert ikke er sjåfør selv da.... og jeg kommer ikke til å kjøre inn på utstillingsplassen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si Æ GLÆR MÆ NO: vinke :

Har ikke vært på dette treffet før så det blir morro: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi`n min har også premiere på dette treffet. Finnes det noen pris for den mest fillete bilen her også?: klø : Audi`n er urestaurert og framskjermer fra Jarlsbergfabrikken ( som lager hullete ost) :D

 

Forresten jeg som vant rusteter på Hadeland med den røde einsern ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Joppe" har premiere der... ;)

 

Jada...det er visst noe som heter konfirmasjon som må prioriteres : gråter :

 

Hadde vært gøy å sett publikums reaksjon på jobben vår......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder hadde vært morro for oss som desverre ikke kunne være der :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den harde Einser-kjerne:

IMG_0194.jpg

 

IMG_0204.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var mange fine biler på "classic" avdelingen og ellers på treffet! Kommer sikkert noen bilder etter hvert. Ole Christian tok i hvertfall en bunch.. Selv hadde jeg glemt å lade kameraet:p

 

 

Takk for et hyggelig treff! Alltid koselig på festningen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer noen biler fra meg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det vil jeg kalle et vellykket treff.. Var litt småsurt de gangene solen forsvant.. Men ellers mange fine biler og mange hyggelige mennesker. Irriterte meg at front fangeren min sprakk i natt.. Men fikk uansett en pris. Hyggeligt med god respons for arbeidet:) Var morsomt å se einserligaen sto på rekke og rad. Utrolig morsomt at folk tar vare på de gamle gode klassikerene:tilber: Holdt på å knekke sammen i latter da Håkon under premieutdelinga presterte å si.... Og nå til beste Opel : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et fint treff alle sammen! : vinke :

Morro å se så mange mennesker finne veien frem til Halden idag (Og tilbake tthomaz ;) ). nice car btw !

 

Det var også hyggelig å se at den kroa bak classic gjengen hadde "justert" prisene til ære for oss, for makan til priser skal du lete lenge etter!!

 

Vil også nevne at jeg savnet info på HVA slags bil som vant de forskjellige klassene og gjerne litt mer beskrivelse og grunnlag for at vedkommende faktisk fikk utdelt prisen, under prisutdelingen.

Lurer også litt på hva som skjedde i Audi 80/90 klassen som ble sagt at det var med bare 1 utstiller(?) når vi faktisk var 3 cabber og en familievogn(+ en rs2 som kom senere og en haug coupe'r). Alle de andre klassene hadde jo 3-2-1 plasser..

Snodige greier, men alt i alt en knall bra treff og masse hygglige mennesker å se. :D

 

Bilder:

DSC02922.jpg

 

DSC02924.jpg

A3'n føre ulykken skjedde (en haug med fuglebajs ble plantet over hele bilen :()

DSC02932.jpg

 

DSC02939.jpg

 

DSC02940.jpg

Gal eier med sjukt cab-leketøy!

DSC02941.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere dro for tidlig. Jeg rullet opp på festninger rundt klokken 5. da var det ikke et menneske å se. :'( : bh : Ble vist litt sent i går :P Var vel hjemme, hmm, 6/halv syv i morges, så da var det hardt å stå opp etter en tur på byen.: dum :

 

Foresten noen som vet når neste treffet blir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også litt på hva som skjedde i Audi 80/90 klassen som ble sagt at det var med bare 1 utstiller(?) når vi faktisk var 3 cabber og en familievogn(+ en rs2 som kom senere og en haug coupe'r). Alle de andre klassene hadde jo 3-2-1 plasser..

Snodige greier, men alt i alt en knall bra treff og masse hygglige mennesker å se. :D

 

]

 

 

Det var en miss faktisk. Det er andre å tredje plass der også. lappene hadde blitt borte i stresset før utdelinga. Jeg har to pokaler liggende i bilen som skal sendes til de som skal ha de!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.