#76 Skrevet Mai 16, 2006 hallostilte ut bilen for første gang i år. Veldig hyggelig treff og "morsomme" priser på denna kroa ! eneste irriterende saken var at lappen med nr og specs blåste ut av bilen , så da tror jeg faktisk muligheten for pokal røyk der !! Det har du nok helt rett i. Det var vel din bil vi ikke fant noe nummer i ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 16, 2006 Noen av mine bilder... Resten finner du HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 16, 2006 Her er noen bilder jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 16, 2006 et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 16, 2006 flere..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 16, 2006 enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 16, 2006 A4'r 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 16, 2006 litt fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...