Anbefalte innlegg

Jeg skal skifte skilter på bilen, men sliter i den forbindelse med å skru av skiltene på bakluka. Skruene er rustne men går fint rundt, men de går bare rundt, rundt og rundt.

Noen som vet hva disse skruene sitter festet i? Er det i selve bakluka, eller er det noen form for plastikk-klips eller noe liknende som følger med rundt?

- Niclas -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A6 er det sveisa inn en mutter på "baksiden" så da må du av med bakplate på innsiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skruene går inn i en metal-hylse som skruene er gjenget inn i...

Pass på så du ikke knekker skruene i hylsa, var igjennom dette i helga, og var et helvete og borre ut....: mad : Eg hadde ike av bakplata på innsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Niclas..

På gammel A6'en min så løsnet "mutteren" på innsiden av bakluka slik at skruene bare gikk rundt og rundt.

Måtte ta bort dekslet på innsida og holde igjen med ei tang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipsene!

Da er det ingen bønn da...av med bakplata.

- Niclas -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen stor krise det da. Skru ut de to skruene som sitter inni hådtaket på bakplata. Så er det bare å røske den av, sitter i klips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.