Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få inn en ramme eller noe for dobbel din spiller i audi s6 c4?? Eventuelt om det er mye jobb??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Terje Rønning vanligvis sier; Alt er mulig.. ;) Skal vel strengt tatt holde å kaste askebegeret og flytte AC'n, selv om alt uansett vil havne litt langt nede etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg prøvd og jeg ga til slutt opp. Det ble for trangt pga. kontroll-enheten til airbaggene som er montert på gulvet over girkassa. Problemet var å få plass til klimakontrollen.

 

Du får heller ikke plass til speiljusterings-bryteren.

 

En mulighet måtte i såfall være å flytte bryterene ned, og ha klimakontrollen over disse og så dobbel DIN på toppen, men det blir jo helt på trynet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Men det finns vel ikke noen kitt av noe slag for å få til dette? eller er det kutt og mix som skal til? Hvordan har dem gjort det i den med navigasjon?? Irevo modellen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så et bilde en gang av noen som har satt inn en dobbelhøyde enehet i C4. Da var klimakontrollen flytta til pyntelista over hanskerommet. Tror ikke det finnes noe kit for det, og er ikke sikker på om det er verdt strevet heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Men det finns vel ikke noen kitt av noe slag for å få til dette? eller er det kutt og mix som skal til? Hvordan har dem gjort det i den med navigasjon?? Irevo modellen??
Den bilen du tenker på er det en kamerat av meg som eier. Er satt inn VW navi i den da Audi navien blir for brei. Askebegeret er tatt helt vekk...........hvis du søker litt så finner du sikkert litt bilder av interiøret på bilen hans. Den bilen er ikke levert med navi ifra SMS som bygde og trimmet bilen. Det er gjort i etterkant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.