Anbefalte innlegg

Så disse dekkene i dag og ble litt solgt av designen. Noen som har erfaring med disse?

Prisen på det overpriste verkstedet jeg var på var 3100 per stykk, men regner med at den prisen er villedende. Var 235\40-18, en dim som er mye dyrere enn 225.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt en stund på slike dekk og har bare positivt å si om de og de kan anbefales på det varmeste! Mener jeg betalte ca 3000 for 2 dekk i 225/40-18 og det tror jeg var bra pris, er ikke de billigste dekka en får tak i dette!

Vredestein har foresten også noen nye type vinterdekk som skal være helrå selv på norske forhold i voksne dimensjoner som f.eks. 225/40-18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på dekkonline, der skulle de ha ca 1600 per stk, veil stod oppgitt til 3140 eller noe sånt, så du har fått en god pris.

Hyggelig lesing at de virker som skikkelig gode dekk, vil ha sånne :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på disse (når veien ikke er hvit) i 225/40/18 på min A4. Har bare possitive erfaringer. Husker ikke helt hva jeg måtte gi for de, men tipper litt i underkant av 2000.- per dekk.

Kan absolutt anbefale disse dekkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.