Anbefalte innlegg

men nok om vegstandarden i norge.

 

saken er at jeg kjørt i ett hull i går ganske hardt.

og nå er det en svak(ivertfall inne i kupeen) slure lyd når jeg kjører og det virker som om rattet/styrestag har hoppa over, for rett frem er ikke rett frem på rattet :P som dere sikkert skjønte :P

 

noen tips til hva som kan sjekkes og evt ca verkstedpris/delepris

 

tips mottas med stor takk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig styreledd eller styrestag som du sier, har du sett etter om du ser noe som ikke er som skal da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste visuelle feil jeg ser er vel at rattet ikke står som det skal, jeg får se litt mer på det i dag.

det er påvist slakk i noe støttestag når bilen var på service for ei uke siden, mulig det har gått hakket videre? :P fattern er jo såklart på ferie når jeg trenger en mekaninker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. ... har rattet forandret stilling så spørs det om ikke om styrestaget har blitt bøyd (av belastninga på hjulet da du kjørt i hullet).

Spissinga blir feil og du må styre "anderledes" for å få bilen til å gå rett frem. Skulle være greit å se.

Mvh Cato c",)

(shit, så ikke innlegget til Vidar...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.